منطقه 12 درسامانه 137 رتبه اول پاسخگویی به شهروندان کسب کرد
سپیدارآنلاین: گروه شهری
مدیر منطقه 12 شهرداری کرج از کسب رتبه اول این منطقه در بین مناطق دیگر در پاسخگویی به شهروندان در سامانه 137 خبر داد.
مهرداد فیروزبخت اظهار کرد: پس از رتبه بندی و ارزیابی عملکرد مناطق در سامانه 137، منطقه 12 موفق به کسب رتبه برتر شد.وی با اشاره به اهداف راه اندازی سامانه 137 ابراز کرد: رسیدگی سریع به مشکلات شهروندان و خدمات رسانی با کیفیت تر از جمله اهداف راه اندازی سامانه 137 است.این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری به عنوان مرجع اصلی خدمات رسانی شهری از سوی افکار عمومی مورد توجه است، باید در شناخت، رصد و رفع مشکلات شهروندان دقت و سرعت لازم را داشته باشد که راه اندازی سامانه 137 این امکان را فراهم کرده است.مدیر منطقه 12 شهرداری کرج بیان کرد: تا چندی پیش شهروندان برای انعکاس و پیگیری مشکلات شهر و منطقه محل سکونت خود زمان زیادی صرف میکردند ولی راه اندازی سامانه137 بستری فراهم کرد تا مطالبات، درخواستها و مشکلات مردم در کوتاه ترین زمان ممکن به گوش مسئولین برسد و اقدامات لازم برای حل آنها صورت بگیرد.فیروزبخت با تاکید بر اینکه حوزه های مختلف مدیریت شهری پاسخگویی به شهروندان را وظیفه اصلی خود میدانند، اظهار کرد: با ارتقاء سامانه 137، شاهد گامی مهم در جهت ارائه خدمات با کیفیت مطلوبتر به شهروندان خواهیم بود.وی ادامه داد: وضعیت خدمات شهری و عمرانی، حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری، اماکن عمومی، زیباسازی و فضای سبز شهری و امور اجتماعی از عمده موضوعاتی است که شهروندان در خصوص آن با سامانه 137 تماس میگیرند.