2 اسفند 1391
شماره خبر: 20985

مسئولان به دور از هرگونه تنش، فضای انبساط خاطر مردم را فراهم کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مسئولان به دور از هرگونه تنش، فضای انبساط خاطر مردم را فراهم کنند


سپیدارآنلاین: سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: در حال حاضر مسئولان و مدیران باید به دور از هرگونه تنش، فضای انبساط خاطر و آرامش مردم را فراهم کنند و اختلافات را کنار بگذارند.
حجت الاسلام عبدالله پورمظاهری پیش از ظهر امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر کرج در جمع مدیران شهری با اشاره به ماهیت شکل گیری این جلسه اظهار داشت: در واقع امروز مدیریت شهری کرج در راستای اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب، به تجدید بیعت با ولایت فقیه پرداخت. وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر ایشان افزود: مقام معظم رهبری به کرات اشاره کردند که آرامش روحی و روانی باعث پیشرفت و توسعه جامعه می شود که در این زمینه تمامی مسئولان در حوزه های مختلف باید این فرامین را سرلوحه امور خود قرار دهند. این مسئول عنوان کرد: در واقع مسئولان و مدیران بايد با ایجاد فضایی آرام زمينه خدمات رساني بهتر و مطلوب تر را به شهروندان فراهم كنند تا رضایت مردم جلب شود. مسئولان به دور از هرگونه تنش، فضای انبساط خاطر شهروندان را فراهم کنند. پورمظاهری ادامه داد: همچنین مسئولان باید به دور از هرگونه تنش، فضای آرامش و انبساط خاطر مردم را فراهم کنند و با توجه به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر هستیم، توجه به این مهم ضروری تر است. سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: وظیفه تمامی مسئولان و مدیران است که با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب، بسترهای لازم برای ایجاد و افزایش آرامش جامعه را فراهم کنند و به خدمتگزاری صادقانه بپردازند. وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در ایام پایانی عمر شورای دوره سوم هستیم، اظهار داشت: باید در این ماه های پایانی، میزان خدمت رسانی به شهروندان مضاعف شود.
نقد منصفانه اصحاب رسانه باعث توسعه شهر می شود
این مسئول با تشکر از شهردار و پرسنل مدیریت شهری کرج افزود: طی چند سال گذشته کوتاهی از سوی شهرداری ندیدیم و به طور قطع نقاط ضعف و قوتی وجود داشته كه امری طبیعی است اما بايد از نقاط ضعف غافل نبود چرا که باعث ضرر و

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود