24 خرداد 1398
شماره خبر: 215546

نظارت بر روی ساخت و سازها شدت می یابد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نظارت بر روی ساخت و سازها شدت می یابد


رییس اداره تدوین ضوابط و مقررات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: برخی از مهندس ناظرها طاق طبقه اول زده نشده گزارش طاق طبقات دیگر را می دهند.
رضا بیات اظهار کرد: ساختمان های در حال احداث به شکل محسوس و غیرمحسوس کنترل می شوند.وی تاکید کرد: از این پس ساز و کار احداث بنا، استحکام ساختمان، کنترل صلاحیت ها و نوع ساخت و سازها با دقت بیشتری بررسی خواهد شد.بیات افزود: برخی از مهندس ناظرها طاق طبقه اول زده نشده گزارش طبقات چهارم و پنجم را می دهند که با شناسایی، برای برخورد و اعمال ماده ۳۳ به نظام مهندسی معرفی شده اند.به گفته رییس اداره تدوین ضوابط و مقررات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج؛ تیمی متشکل از نماینده های مسکن و شهرسازی، دفتر فنی استانداری البرز و حوزه فنی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج به صورت مداوم از بناهای در حال احداث بازدید می کنند.
آمادگی شهرداری کرج برای برقراری ارتباط بین سیستمی با دستگاه های دیگر
وی با بیان این که شهرداری با کنار هم قرار دادن واحدهای درآمد، شهرسازی، نوسازی، صدور پروانه های آنی و استعلام های بانکی پکیجی در قالب میز خدمت به وجود آورده است، گفت: تلاش مجموعه مدیریت شهری خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در کوتاه ترین زمان ممکن است.وی گفت: ایجاد میز خدمت در کنار واحدهای دیگر به نتایج بهتری منجر خواهد شد.بیات ادامه داد: منطقه ۶ شهرداری کرج با کنار هم قرار دادن واحدهای بایگانی، اتوماسیون و پیگیری در کنار میز خدمت، شکل بهتری به این فرآیند داده که امیدوارم در سایر مناطق اجرایی شود. رییس اداره تدوین ضوابط و مقررات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج ادامه داد: شهرداری کرج این آمادگی را دارد که با شرکت های خدماتی استان مثل آب، برق، گاز و ... ارتباط بین سرویسی ایجاد کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود