9 دی 1391
شماره خبر: 17509

ضرورت تدوین ضوابط و مقررات آیین نامه اجرایی گودبرداری های سطح شهر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ضرورت تدوین ضوابط و مقررات آیین نامه اجرایی گودبرداری های سطح شهر


سپیدارآنلاین: سرپرست معاونت معماری و شهرسازی شهرداري كرج عنوان کرد: ضرورت برنامه ریزی به منظور تدوین ضوابط و مقررات آیین نامه اجرایی گودبرداری ساختمان های سطح شهر در این معاونت بررسی شد.
احدالله احمدی پرگو گفت: تدوین آیین نامه ضوابط و مقررات گودبرداری های سطح شهر با توجه به شرایط جوی همچنین بارش نزولات آسمانی، بیش از پیش اهمیت می یابد.
وی تاکید کرد: با توجه به این مهم نیاز است، تدابیر ایمنی به منظور اجرای عملیات گودبرداری اصولی از سوی کارشناسان ذیربط دیده شود ضمن آنکه عملیات گودبرداری باید با توجه و دقت نظر بالایی از سوی کارشناسان پیگیری شود. این مسئول با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی معاونت معماری و شهرسازی شهرداری کرج با بیان اینکه این جلسات با حضور مدیران و روسای ادارات حوزه شهرسازی ومعماری برپا می شود، بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسات ایجاد هماهنگی و وحدت رویه بین مسئولان و کارشناسان این حوزه می باشد.
پرگو با اشاره به اهمیت موضوع گودبرداری در سطح شهر بر ضرورت تدوین آئین نامه اجرائی در این خصوص تاکید کرد و افزود: این موضوع به عنوان یکی از مباحث مهم معاونت شهرسازی با حضور کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت. معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج اظهارداشت: دستور العمل مربوط به جزئیات اجرائی و نحوه عملکرد شهرداری همچنین وظایف مهندسان ناظر و مجری در خصوص گودبرداری درسطح شهر کرج از سرفصل های مهم این آیین نامه است. پرگو افزود: با توجه به خروجی های مثبت و کارآمد آیین نامه ضوابط گودبرداری های سطح شهر، تدوین و تهیه این آئین نامه توسط کادر مجربی از کارشناسان ارشد شهرداری کرج و نظام مهندسی در دست انجام می باشد.
ضرورت توجه مالکان

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود