26 خرداد 1398
شماره خبر: 215636

ورودی و خروجی های کرج در شان مردم نیستند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ورودی و خروجی های کرج در شان مردم نیستند


رییس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای اسلامی شهر کرج گفت : دو ورودی‌ این شهر در شأن مردم نیستند و ساماندهی آنها باید هر چه سریعتر در دستورکار شهرداری قرار داده شود.

، محمد نبیونی در نطق پیش از دستور صد و چهل هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص ساماندهی وضعیت ورودی‌های اظهار کرد: متأسفانه وضعیت این ورودی به‌ هیچ وجه مناسب نبوده و با وجود اقدامات انجام ‌گرفته شرایط فعلی در شأن کلان شهر نیست در این راستا هر چه سریع‌تر ورودی‌های شهر به سرانجام برسد و شرایط آنها در شأن مردم و قدمت کرج باشد. وی با بیان اهمیت ورودی‌های شهر به‌ عنوان نقطه قوت و پیشانی شهر هستند تصریح کرد: ورودی شهر نقطه‌ای بوده که وقتی مسافر وارد شهر می‌شود در مورد وضعیت فرهنگی، اقتصادی، و شهرسازی قضاوت می‌کند لذا ورودی هر شهر از نوع معماری، زندگی، فرهنگ و هویت باید در شان مردم باشد. رییس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای اسلامی شهر کرج افزود: ورودی های شهر باید در عین ظرافت، و جامعیت زیبایی و جذابیت و منحصر به فرد بودن این کلان شهر را برای مسافران به نمایش بگذارد. نبیونی تاکید کرد: باید از المانهای مختص شهر کرج استفاده شود به گونه ای که هر ورودی با نماد و ویژگی های خاص خود ایجاد حس تعلق و هویت و منظر زیبایی در میان ساکنان و تازه واردان به شهر ایجاد کند. به گفته وی، برای زیباتر کردن چهره ورودی‌های کلانشهر کرج قدم اول را شهرداری برداشته و همه دستگاه‌های متولی ورود کنند و مردم نیز در این زمینه مشارکت فعال داشته باشند تا بتوان دراین زمینه اقدام عملی و موثری انجام داد.
پرونده های سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری از سیستم سنتی تبدیل به الکترونیکی شود
عضو دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج در تذکری بیان کرد: در سال 97 درخواست کتبی به مدیریت شهری مبنی بر اتوماسیون و الکترونیکی کردن پرونده های سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ارائه شد اما همچنان پرونده ها به صورت سنتی و قدیمی بایگانی می شود. نبیونی عنوان کرد: با الکترونیکی شدن پرونده‌ها نیاز به جابه‌جایی پرونده‌ها منتفی و صرفه‌جویی در وقت و زمان رسیدگی به پرونده‌ها نیز ایجاد می‌شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود