13 اسفند 1391
شماره خبر: 21619

تبيين جایگاه ویژه برای روابط عمومی ها

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تبيين جایگاه ویژه برای روابط عمومی ها


سپیدارآنلاین: شهردار کلانشهر کرج، با بيان اينكه فعاليت هاي دستگاه هاي اجرايي توسط روابط عمومي ها در جامعه انعکاس می یابد، گفت: در این زمینه باید جایگاه ویژه ای برای روابط عمومی ها تبیین شود.
سید علی آقازاده افزود: روابط عمومی ها نقش بسزایی در توسعه سازمانها ایفا می کنند، در واقع روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که بهره گیری از ظرفیت بالای روابط عمومی و تقویت ارتباطات دو سویه این نهاد، می تواند علاوه بر افزایش تعامل بین مدیران، به مدیریت افکار عمومی نیز کمک شایانی کند. وی، نقش روابط عمومی ها را در ایجاد، سهولت و شتاب در آبادانی و توسعه شهر چشمگیر ارزیابی کرد و افزود: روابط عمومی ها باید حضور قدرتمند و مؤثری داشته باشند تا مدیریت شهری را در تصمیم گیری ها و استراتژی ها یاری رسانند در واقع روابط عمومی ها بعنوان پل ارتباطی بین مردم و شهرداری می توانند در پیشبرد اهداف مدیریت شهری مفید واقع شوند.
لزوم اعتلا و تقویت جایگاه روابط عمومی ها
این مسئول با اشاره به اینکه هم اکنون در اکثر سازمان ها و ادارات نقش و جایگاه روابط عمومی شناخته شده است، عنوان کرد: اما این مهم کافی نیست و باید برای اعتلای جایگاه و تقویت این حوزه تلاش شود که یکی از راهکارها در این زمینه، دوری از روابط عمومی سنتی است که هم اکنون دیگر کمتر سازمان و اداره ای دارای روابط عمومی سنتی است. آقازاده بر لزوم بهره گیری از فناوری های نوین ارتباطی در روابط عمومی ها تاکید کرد و ادامه داد: تحقق این مهم نیازمند ارتقاي کمي و کيفي فعاليت روابط عمومي ها به خصوص در مدیریت شهری است که این مهم نیز مستلزم افزايش امکانات است که اين امر بايد به بهترين نحو دنبال شود.
دستگاه ها در صورت عدم توجه به روابط عمومی ها، به اهداف عالیه دست نمی یابند
شهردار کلانشهر کرج بیان کرد: به طور قطع اگر روابط عمومي ها امکانات کافي و مناسب را در اختيار نداشته باشند، نمي توانند بخشي از اهداف خود را عملي کنند، مديران با همه کمبود امکانات و با وجود مشکلات، از امکانات موجود حداکثر بهره وري را در زمينه فعاليت هاي روابط عمومي داشته باشند ضمن اينکه افزايش امکانات مربوطه براي گسترش کمي و کيفي فعاليت هاي روابط عمومي ضروري است. وی گفت: فعاليت هاي روابط عمومي، طيف گسترده اي از فعاليت هاي سازماني را دربرمي گيرد که اين امر، مجموعه انتظارات از روابط عمومي ها را افزايش مي دهد، به اين ترتيب، روابط عمومي در معرض انتقادها و پيشنهادهاي فراواني قرار مي گيرد و بايد به گونه اي عمل کند که بيشترين بهره‌وري را به همراه داشته باشد.
جایگاه ویژه ای

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود