20 اسفند 1391
شماره خبر: 22152

غرس 756 درخت در معابر منطقه یک شهرداری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

غرس 756 درخت در معابر منطقه یک شهرداری


سپیدارآنلاین: مدیر منطقه یک شهرداری کرج از کاشت 756 درخت در معابر و کوچه های این منطقه خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری دو هزار درخت در این منطقه غرس می شود.
حسن مدیرروستا افزود: با توجه به فرا رسیدن سال جدید حوزه فضای سبز این منطقه به منظور افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد روحیه نشاط و شادابی طی هفته درختکاری اقدام به کاشت نهال در نقاط مختلف کرده است. وی افزود: در این زمینه 80 درخت چنار در خیابان های خسروی، حاتم، نسترن، پاسداران غربی، 80 درخت توت کاکوزا در بلوار شریعتی، 80 درخت چنار در خیابان سنبل، مهرگان، میرزنده، مختاری، 80 درخت چنار در خیابان نیک نژاد شمالی، مریم، زنبق 16، تیمسار شمس، 155درخت زبانه گنجشک در حاشیه 45 متری کاج و حدود 200 درخت نارون در خیابان های کوکب، شیرین، خسروی، فرشته و بلوار گلستان و پارک میخک و طالقانی شمالی، بوستان ششم، نیلوفر، مینا و خیابان راغش کاشته شده است.
تا پایان سال دو هزار اصله درخت در منطقه یک غرس می شود
این مسئول عنوان کرد: طبق برنامه ریزی قرار است که به همت حوزه فضای سبز تا پایان سال جاری حدود دو هزار درخت در سطح منطقه یک در جهت توسعه فضای سبز كاشته شود.
مدیرروستا ادامه داد: این روند تا زمانی که سرانه فضای سبز منطقه یک به حد ایده آل برسد، ادامه دارد تا بتوان خدمات مطلوبی را به شهروندان در حوزه فضای سبز ارائه کرد.
نصب علائم راهنمایی و رانندگی در معابر
مدیر منطقه یک شهرداری کرج در ادامه از نصب علائم راهنمایی و رانندگی در سطح این منطقه خبر داد و یادآور شد: در آستانه فرا رسیدن سال جدید این حوزه در مسیر پل جانبازان 28 فقره تابلوی جان پناه و جهت نما، در میدان بهارستان دو فقره تابلوی یکطرفه ورود ممنوع و خیابان بهار تقاطع 25 متری دو فقره تابلوی توقف

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود