24 اسفند 1391
شماره خبر: 22426

آماده سازی زیرساخت های شهری برای ورود به سال جدید

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آماده سازی زیرساخت های شهری برای ورود به سال جدید


سپیدارآنلاین: معاون عمران شهرداری کرج از اجرای عملیات ترمیم نوارهای حفاری در کرج خبرداد و افزود: این مهم با هدف آماده سازی زیرساخت های شهری برای ورود به سال جدید صورت گرفته است.
علی اصغر کمالی زاده با اشاره به اقدمات صورت گرفته از سوی شهرداری کرج در قالب آماده سازی ساختارهای شهری به ویژه در ایام پایانی سال، عنوان کرد: از اهداف ویژه تحقق این مهم فراهم آوردن زمینه های عبور و مرور آسان وسایل حمل و نقل همچنین تردد ایمن و مطلوب عابرین است. وی با اشاره به گستره عظیم کلانشهر کرج و وجود 12 منطقه شهری در این کلانشهر عنوان کرد: با توجه به پهنه جغرافیایی شهر کرج و با هدف آماده سازی شهر برای ورود به سال جدید، ستاد استقبال از نوروز به ریاست سید علی آقازاده شهردار کرج، سعید صفری معاون خدمات شهري، حوزه معاونت فنی عمرانی، حمل و نقل ترافیک و معاونت فرهنگی اجتماعی در شهر کرج از اواخر بهمن تشکیل شد. این مسئول با اشاره به برگزاری جلسات متعدد ستاد استقبال از نوروز به هماهنگی های صورت گرفته بین ادارات مختلف و سیستم های درون سازمانی اشاره کرد و افزود: از اقداماتی که با محور فعالیت معاونت فنی و عمرانی شهرداری صورت گرفته است، اجرای عملیات های عمرانی و نظارت بر این مهم می باشد. وی با بیان اینکه، برنامه های معاونت فنی عمرانی به صورت مدون و مستمر طی سال صورت می گیرد، اظهارداشت: برنامه های این معاونت در ایام پایانی سال با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید با هدف ارتقاء سطح خدمت رسانی افزایش می یابد.
ترمیم نوار های حفاری سطح شهر
معاون عمران شهرداری کرج از ترمیم نوارهای حفاری در سطح شهر خبرداد و افزود: تحقق این مهم از جمله اقدامات معاونت فنی عمرانی به منظور آماده سازی سطح خیابان ها و معابر شهری برای ورود به سال جدید است. کمالی زاده بیان کرد: به منظور انجام این مهم، معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج نسبت به انجام هماهنگی با دستگاه های خدمات رسان شهری از

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود