9 خرداد 1399
شماره خبر: 235879

استقلال در تصمیم گیری ویژگی مهم دوره پنجم شورای شهر کرج است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

استقلال در تصمیم گیری ویژگی مهم دوره پنجم شورای شهر کرج است


رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج از «استقلال در تصمیم گیری» به عنوان یکی از مهمترین ویژگی های عملکردی دوره کنونی شورا یاد کرد.

، عباس زارع ادامه داد: شورای دوره‌ی پنجم از همان ابتدا یک ویژگیِ مهم داشته و آن استقلال است؛ مرجعی از خارج از شورا نتوانسته بر اراده‌ی شورا تاثیر بگذارد. البته در چند ماه اول، کنش‌ها، اظهار نظرها و تضارب آرا وجود داشت و شدت هم پیدا کرد اما همین موضوع به نظرم نشان‌دهنده‌ی استقلال شوراست که بدون مرعوب یا تطمیع شدنِ اعضا، تصمیمات، خروجیِ خودِ شورا بوده است نه متاثر از عوامل خارج از شورا.
وی افزود: تعداد قابل توجهی از لوایحِ توصیه شده با رقم‌های سنگین و گاه بالای صدها میلیارد تومان، می‌توانست به منافع مردم لطمه‌های سنگین و جدی وارد کند و به همان دلایلی که گفتم به نتیجه نرسید و این یکی از دستاوردهای مهم شورای پنجم است.این مسئول اظهار کرد: یکی از شعارهای مهم دوره‌ی پنجم مربوط به حوزه‌ی محیط زیست است و فعالیت‌های متعددی هم تاکنون برای تحققِ این شعارها انجام شده اما یک موضوع را در نظر نگرفته بودیم و آن قوانین ویژه و خاص است. زارع تصریح کرد: اگر خودِ من بخواهم تحقق برنامه‌ها و اهداف را ارزیابی کنم، باید بگویم نه! به اندازه‌ی کافی راضی نیستم. نمی‌گویم تلاش نکرده‌ایم اما می‌توانستیم خیلی بهتر باشیم. و برای این حرفم دلیل دارم؛ بعضا شعارهایی در جریان انتخابات ارائه شده که شعارهای فراواقع است و با ظرفیت‌های قانونیِ فعلی امکان‌پذیر نیست.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود