25 تیر 1399
شماره خبر: 238592

مطالبه گری سند افتخار نمایندگی مردم است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مطالبه گری سند افتخار نمایندگی مردم است


رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مطالبه گری و پیگیری مشکلات مردم سند افتخار نمایندگی مردم است و در چارچوب قانون به تکلیف خود برای اعتلای عمران و آبادانی شهر عمل می نماییم.
اکبرسلیم نژاد طی نطق پیش از دستور در ابتدای دویست و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: مسئولان استانی و شهرستانی باید در چارچوب قانون پاسخگوی نمایندگان مردم باشند و اینکه برخی مدیران دعوت ما را نمی پذیرند، مورد پیگیری قرار خواهد گرفت. هدف دولت و مدیریت شهری خدمت رسانی صادقانه به مردم و تلاش برای حل مشکلات است و بی شک بدون هم افزایی و همکاری نمی توان به برنامه ها و اهداف دست یافت.وی افزود: شهردار در جلسه قبل شورا در پاسخ به تذکر قانونی یکی از اعضاء مواردی را مطرح کردند که سوء تفاهم ایجاد کرده است، چنانچه مدیران شهری هنگام بررسی لوایح وعده هایی را مطرح می کنند، باید به آنها عمل کنند، چرا که طولانی شدن زمان بهره برداری از پروژه ها در مردم ایجاد نارضایتی می کند و وقتی پروژه ای خارج از زمان وعده داده شده افتتاح می شود، حلاوت و شیرینی لازم را نخواهد داشت.
#رئیس شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: شهرداری متعهد به افتتاح 28 پروژه اولویت دار در سال 99 است و بستر بودجه ای آن فراهم شده و اعضای شورا هنگام تصویب بودجه امسال دست شهردار محترم را برای تحقق این هدف باز گذاشته اند و در چنین شرایطی عذر و بهانه را برای عدم عمل به وعده ها نمی پذیریم، ما بنای سنگ اندازی نداریم و اهل تعامل هستیم، توضیحات را نیز می شنویم و اگر منطقی بود، می پذیریم. هدف ما خدمت به مردم است و در این راه از مطالبه گری و پرسشگری کوتاه نمی آییم.سلیم نژاد در پایان با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر کرج اهل امتیازخواهی و سهم خواهی نیستند و درخواست خارج از قانون از شهرداری ندارند، تصریح کرد: ما در چارچوب قانون مطالبه گری می کنیم و از شهرداری پاسخ می خواهیم و اگر این تذکرات ارائه نشود، کارها به کُندی پیش می روند. امیدواریم بتوانیم در سال 99 طبق وعده داده شده به مردم 28 طرح اولویت دار را به بهره برداری برسانیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود