پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۱۴ هزار تماس مردمی
سپیدارآنلاین: گروه شهری
رییس اداره امور اجرایی سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج گفت: کارشناسان این سامانه در مرداد ماه به ۱۴ هزار ۹۴۸ تماس مردمی پاسخ دادهاند.
مجید کولیوند امروز اظهار کرد: ماه گذشته سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج پاسخگوی ۱۴ هزار و ۹۴۸ تماس مردمی بوده است.وی با اشاره به کاهش تعداد تماسها در مقایسه با تیر ماه گفت: تعداد تماسهای مردمی در مرداد ماه در مقایسه با ماه قبل ۱۶ درصد کاهش داشته است.این مسئول توضیح داد: از بین مناطق ۱۰ گانه شهری بیشترین تماسها به مشکلات و مسائل شهری منطقه ۵ مربوط بوده است.رییس اداره امور اجرایی سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج سد معبر، آسفالت، نظافت محل، ساخت و ساز غیر مجاز و انباشت ضایعات پرتکرارترین موضوعات در تماسهای شهروندان با این سامانه بوده است.