5 اسفند 1393
شماره خبر: 138265

عمده تماس های شهروندان مرتبط با موضوعات خدمات شهری است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 عمده تماس های شهروندان مرتبط با موضوعات خدمات شهری است


مدیر سامانه 137 شهرداری کرج عملکرد حوزه خدمات شهری در پاسخگویی به نیازها و تماس های شهروندی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بیش از 59 درصد تماس های شهروندی با سامانه، به موضوعات خدمات شهری مرتبط بوده که این بخش توانسته است اقدامات مطلوبی را در این زمینه صورت دهد.
حسین امام جمعه تعداد کل گزارشات ثبت شده در این سامانه از تماس های مردمی را 10 هزار و 235 مورد ذکر کرد و افزود: از این تعداد بیشترین میزان تماس ها مرتبط با موضوع خدمات شهری بوده است. این مسئول، مجموع تماس هایی که با این حوزه در ارتباط بوده است را شش هزار و 76 تماس عنوان کرد و ادامه داد: این تماس ها در حوزه های مختلف خدمات شهری گرفته شده و بیشتر به خدمات شهری مناطق مرتبط بوده که در این خصوص مناطق 1، 7 و 11 در زمینه پاسخگویی به موقع و اجرای دقیق خواست شهروندان حائز رتبه های برتر شدند. وی، میانگین عملکرد مناطق 12 گانه در این حوزه را ذکر کرد و ادامه داد: در نمودار عملکرد و میانگین درصد تسریع در پاسخگویی و رفع مشکلات شهروندی، میانگین عملکرد مناطق 12 گانه برابر 57.82 درصد است. این مسئول به بیان جزییات تماس های حوزه خدمات شهری نیز اشاره و خاطر نشان کرد: از این میان بیش از شش هزار تماس مردمی با سامانه در خصوص موضوعات خدمات شهری همچون تنظیف، پاکسازی، جمع آوری زباله، نخاله و سد معبر سه هزار و 272 مورد تماس به امور شهر و 2804 تماس به واحد کنترل و نظارت اختصاص داشته است. امام جمعه اذعان داشت: در حوزه امور شهری، معاونت های خدمات شهری مناطق 3، 9 و 7 به ترتیب بیشترین پاسخگویی را داشته و در مجموع، میانگین انجام کار مناطق در این بخش برابر با 73.3 می باشد. مدیر سامانه 137 شهرداری کرج، میانگین عملکرد واحد کنترل و نظارت را نیز برابر با 68.26 بیان کرد و افزود: مناطق 12، 3 و 11 بیشترین پاسخگویی و عملکرد را داشته اند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود