19 اردیبهشت 1392
شماره خبر: 25017

دومین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه كرج در تابستان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دومین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه كرج در تابستان


سپیدارآنلاین: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از تجهیز پارکهای کرج به تجهیزات نوین خبر داد و گفت: در آینده ای نزدیک طی فصل تابستان دومین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه کرج برپا می شود.
عباس زارع در جریان بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تهران که در پارک گفتگو در حال برگزاری است، اظهار داشت: نمایشگاه گل تهران از کیفیت و کمیت مطلوبی در حوزه های گلهای فصلی، تزئینی، درختچه ها، گلهای آپارتمانی و ... برخوردار است که باید سایر شهرها و استانها به خصوص کلانشهرها از چنین اقداماتی الگو بگیرند. وی افزود: در بخش هایی از این نمایشگاه غرفه های وسایل و تجهیزات تخصصی و نوین برپا بود که به طور قطع از این تجهیزات نوین در پارکها و بوستانهای کلانشهر کرج نیز استفاده می شود.
پارکهای کرج به تجهیزات نوین مجهز می شود
این مسئول در ادامه از تجهیز پارکهای کرج طی سال جاری خبر داد و عنوان کرد: در این زمینه تکنولوژی روف گاردن (بام سبز) نیز باید بین مردم رایج و نهادینه شود تا بتوانیم میزان سرانه فضای سبز در کلانشهر کرج را افزایش دهیم. زارع به استفاده از فلاورباکس در پارکهای کرج نیز اشاره کرد و ادامه داد: باید با استفاده از تجهیزات نوین، زمینه های لازم برای افزایش حضور شهروندان در پارکها و بوستانها و ایجاد رفاه آنها دراین اماکن فراهم شود.
برپایی دومین نمایشگاه بین المللی

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود