26 اسفند 1399
شماره خبر: 251667

۱۰ هزار گل فصلی در بهشت سکینه (س) کاشته شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

۱۰ هزار گل فصلی در بهشت سکینه (س) کاشته شد

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از ۱۰ کاشت گل‌ها و گیاهان فصلی در بهشت سکینه (س) خبر داد.
حمیدرضا عسگری اظهار کرد: با تشکیل ستاد استقبال از بهار در سازمان، شرح اقداماتی که در راستای تغییر چهره آرامستان بهشت سکینه (س) و بهشت علی (ع) لیست و به واحدهای مجری مربوطه ابلاغ شد.
وی ادامه داد: در این راستا با کاشت حدود ۱۰ هزار گل‌ها و گیاهان فصلی ازجمله همیشه‌بهار و شب بو در محل این دو آرامستان، به استقبال از بهار رفتیم و چهره بهشت سکینه (س) رنگ و بویی بهاری گرفت.
رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج اعلام کرد: رنگ‌آمیزی جداول معابر اصلی سازمان، نظافت و جمع‌آوری نخاله‌های سطح معابر و قطعات به‌ویژه اطراف پروژه‌های عمرانی، کاشت گل‌های فصلی داخل فلاور باکس‌های موجود در محوطه، تعمیر و تعویض شیرآلات و نظافت سکوهای تأمین آب غیرشرب در معابر سازمان، شستشو و توسعه دستگاه واترجت و ... ازجمله اقدامات کمیته استقبال از بهار است.عسگری با اشاره به مراجعه خانواده‌های عزادار به این مجموعه و لزوم ایجاد حس آرامش بین آن‌ها عنوان کرد: سعی شده در گل‌کاری‌ها و افزایش فضای سبز محوطه‌های بهشت سکینه(س)، حس تازگی و بهاری به شهروندان القا شود.وی یادآور شد: همچنین ورودی و خروجی بهشت سکینه (س) نیز از سوی معاونت عمرانی در حال ساماندهی است تا چهره ورودی مجموعه برای شهروندان و زائران اهل قبور به نحو مطلوبی آراسته باشد.
رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: جمع‌آوری زوائد بصری و هرگونه ناهماهنگی در مجموعه بهشت سکینه(س) باعث برهم زدن آرامش شهروندان و خانواده‌ها عزادار می‌شود، نیز در دستور کار است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود