24 آذر 1400
شماره خبر: 260658

جلسه کمیسیون فرهنگی شهرداری هشتگرد برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



جلسه کمیسیون فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی هشتگرد با حضور مهندس یعقوبی شهردار ، حاج رضا واحدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورا و اعضای کمیسیون فرهنگی برگزار شد .
حاج رضا واحدی رئیس کمسیون فرهنگی در ابتدای جلسه گزارشی از روند اجرای برنامه های ۱۷ آذر روز فرهنگی ارائه کرد .وی گفت با توجه به برگزاری دومین سالروز فرهنگی هشتگرد امید است که سال های آینده این برنامه ها با شکوه تر و متنوع تر انجام گیرد و در ادامه از زحمات همه اعضای کمیسیون فرهنگی تقدیر نمود .مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد با تقدیر از زحمات کلیه پرسنل شهرداری، اعضای ستاد و نیز هنرمندان و فرهیختگانی که در برگزاری این برنامه باشکوه مشارکت داشته اند خواستار برنامه ریزی برای اجرای برنامه های فرهنگی و مناسبتی در این پیش رو گردید .یعقوبی بر تهیه پیوست فرهنگی برای تمامی پروژه های عمرانی ، بهره گیری از اماکن فرهنگی و استفاده از ظرفیت مساجد ، همکاری با سایر دستگاههای فرهنگی تاکید کرد .
در برگزاری مراسم روز فرهنگی هشتگرد بسیاری از کارکنان شهرداری با محوریت حوزه فرهنگی در زمینه آماده سازی بستر اجرای برنامه ها ، امنیت و انضباط مراسمات ، پشتیبانی ، اطلاع رسانی و مستند سازی و ... فعالت داشتند و در پایان این جلسه از زحمات آنها تجلیل شد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود