6 شهریور 1401
شماره خبر: 272164

مشکلات شهر گلسار در حوزه آبفا بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



با توجه به کمبود و اُفت فشار آب و دغدغه شهروندان جلسه ای به همین منظور با حضور حافظ رئیس آبفای شهرستان ساوجبلاغ و هیئت همراه ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلسار در سالن جلسات شورای اسلامی شهر گلسار برگزار گردید .
در ابتدای جلسه رضا کیاروستا رئیس شورای اسلامی شهر گلسارضمن خوش آمد گویی در سخنانی بیان داشت : این جلسه در راستای بررسی و رفع موانع و مشکلات بوجود آمده در حوزه آب رسانی شهر گلسار بخصوص محله سیف آباد خالصه ، محله چمران و خیابان شهید بهشتی صورت گرفته است و با توجه به در اختیار قرار دادن زمین از سوی مجموعه مدیریت شهری جهت احداث مخزن ذخیره آب و طولانی شدن روند احداث و بهره برداری مخزن ولی همچنان شهروندان گلسار با مشکل کمبود و اُفت فشار آب و در زمان قطعی برق با قطعی آب مواجه می گردند . وی افزود: با توجه به مشکلات پیش آمده در حوزه آب رسانی به شهروندان ما وظیفه داریم به عنوان خادمان مردم در پارلمان شهری مشکلات پیش آماده را بررسی و رفع نماییم . در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص مشکلات حوزه آبفا از جمله : نحوه آب رسانی به شهروندان ، عدم اصلاح شبکه در سال جاری ، عدم توجه ویژه به مشکلات حوزه آبفا در شهر مطالبی را بیان نمودند .
حمید کیاروستا شهردار گلسار ضمن بیان اقدامات انجام شده در راستای رفع مشکلات حوزه آبفا از قبیل احداث مخزن و حفر چاه که در سال های گذشته اقدام گردیده است اظهار داشت: با توجه به اقدامات انجام شده ولی همچنان مشکلات حوزه آبفا پا برجاست و باعث گله مندی شهروندان و مجموعه مدیریت شهری گردیده است . شهردار گلسار تصریح کرد: یکی از مشکلات عدیده در حوزه آبفا نبود اداره آبفا مستقل در شهر می باشد تا شهروندان برای امورات خود به آنجا مراجعه نمایند . کیاروستا در پایان خواستار توجه ویژه به حوزه آبفا شهر گلسار گردید تا مشکلات شهروندان در این زمینه رفع گردد .
حافظ رئیس آبفای شهرستان ساوجبلاغ ضمن تقدیر از پیگیری مجموعه مدیریت شهری بیان داشت: در خصوص مخزن در حال رفع مشکل برق هستیم که در آینده نزدیک این مشکل رفع خواهد گردید و در خصوص اُفت فشار آب در نقاط مذکور مقرر گردید آبفا نسبت به کنترل فشار اقدام و در صورت نیاز به اصلاح شبکه نسبت به انجام آن اقدام نماید

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود