24 آذر 1400
شماره خبر: 260666

دیدار چهره به چهره شهروندان گلسار با مسئولین شهرستان ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



شهروندان گلسار در دیدار چهره به چهره با مسئولین شهرستان ساوجبلاغ مسائل و مشکلات خود را بیان کردند.
با پیگیری مجموعه مدیریت شهری گلسار جلسه ملاقات مردمی شهروندان گلسار با مسئولین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان ساوجبلاغ در حسینیه انصار الحسین (ع) محله شهید چمران با حضور مهندس عظیم زاده معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ ، مسئولین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان ، روحانیت معزز ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین شهری و شهروندان برگزار گردید .
در ابتدای جلسه کیاروستا شهردار گلسار ضمن خوش آمد گویی در سخنانی بیان داشت: در دولت سیزدهم به ریاست دکتر رئیسی سیاست بر این است که مسئولین در دل مردم باشند و مردم مستقیماً با مسئولین ارتباط بگیرند و به صورت بی واسطه به مشکلات مردم رسیدگی گردد. وی افزود: محله شهید چمران محله ای است که ما افتخار این را داریم که در بافت شهری ساکنین این منطقه از اقصی نقاط کشور در این محله حضور دارند. کیاروستا اظهار داشت: با توجه به دستور دکتر عبداللهی استاندار البرز مبنی بر ملاقات چهره به چهره با شهروندان و با پیگیری انجام گرفته از سوی دکتر حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار شهرستان جلسه ملاقات مردمی شهروندان با مسئولین شهرستان توسط مجموعه مدیریت شهری گلسار برنامه ریزی گردید تا مردم به صورت چهره به چهره و بدون واسط مشکلات خود را با مسئولین در میان بگذارند و بتوانیم نتایج مطلوبی را در محله شهید چمران و شهر گلسار داشته باشیم . شهردار گلسار همچنین در خصوص عدم حضور برخی از مسئولین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در راستای پاسخگویی به مشکلات شهروندان گلسار ابراز گلایه نمود.
کمرروستا رئیس شورای اسلامی شهر گلسار نیز در سخنانی بیان داشت : قصد من این است که مشکلات شهر گلسار را بیان کنم که خلاصه این مشکلات در محله شهید چمران به چشم می خورد . وی ضمن تقدیر از برخی از مسئولین در راستای تعامل و همکاری با مجموعه مدیریت شهری در دوره ششم در خصوص رفع مشکلات شهروندان در سخنانی به بیان مشکلات موجود در سطح شهراز جمله: وجود خاموشی در معابر به ویژه در خیابان امام علی (ع) محله شهید چمران ، مشکلات زیست محیطی و روباز بودن کانال آب انتهای محله شهید چمران ، آلایندگی معادن ، عدم استقرار کلانتری در محدوده شهر گلسار با توجه به پیگیری نماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان ، مسائل و مشکلات در حوزه ادارات خدمات رسان در محله شهید چمران با توجه به طرح تفضیلی ، عدم وجود داروخانه و درمانگاه شبانه روزی ، عدم اصلاح شبکه آب شرب در محله شهید چمران و .... مطالبی را ایراد نمود. رئیس شورای اسلامی شهر گلسار تصریح کرد : شهر گلسار دروازده ورودی شهرستان ساوجبلاغ می باشد که نیازمند نگاه ویژه مسئولین استانی و شهرستانی می باشد. در ادامه شهروندان با دریافت فرم مربوطه مشکلات خود را با مسئولین ذیربط بیان و دستورات لازم در این زمینه صادر گردید . مهندس عظیم زاده در پایان ضمن تقدیر از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلسار در راستای برگزاری میز خدمت و همچنین حضور مسئولین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در سخنانی بیان داشت: امیدواریم این جلسه به مکاتبات بسنده نگردد و پیگیری لازم از سوی مسئولین شهرستان در راستای رفع مشکلات شهروندان صورت پذیرد. وی افزود:سیاست دولت سیزدهم بر این است که ارتباط مستقیم مردم با مسئولین صورت پذیرد و امروز با تشخیص مجموعه مدیریت شهری گلسار این جلسه برگزار گردیده است و انتظار بر این است مسئولین حاضر در چارچوب قانون پاسخگوی مشکلات شهروندان باشند . مهندس عظیم زاده همچنین خواستار برگزاری چنین جلساتی و پیگیری و بازخورد این جلسه از سوی مجموعه مدیریت شهری گلسار گردید تا نتایج مثمر ثمری صورت گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود