12 تیر 1392
شماره خبر: 27865

سازه هاي شهري حامل پيام هاي شهروندي مي شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سازه هاي شهري حامل پيام هاي شهروندي مي شود


سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از اجراي طرح فرهنگي پيام هاي شهروندي خبر داد و عنوان کرد: شعارهای فرهنگی در سطوح مختف شهر بر روی برخی سازه های شهری از جمله پل های عابر پیاده به صورت استند های 3 در 4 نصب می شوند.
حسین صدرایی با بیان این مطلب افزود: در این راستا سازمان زیباسازی شهرداری کرج، اقداماتی را در زمینه طراحی و تدوین پیام های فرهنگی با محور آموزش های همگانی انجام داده است. وی هدف از انجام این مهم را ارتقاء آگاهی شهروندان از مباحث آموزشی فرهنگی ذکر و عنوان کرد: از قابلیت های اجرای این طرح فرهنگی با توجه به انتقال آن از طریق بصری، ماندگاری مفاهیم پیام های شهروندی در ذهن شهروندان است. این مسئول با بیان اینکه، پیام ها و عبارت های شهروندی با محورهای مختلف فرهنگی، اجتماعی، دینی و اسلامی انتخاب می شود، گفت: وحدت و ایجاد انسجام شهروندی، ارتقای فرهنگ و اخلاق شهروندی و... از ویژگی ها و خصوصیاتی است که در تدوین و طراحی شعارهای شهروندی لحاظ شده است. صدرایی بیان کرد: شعارهای فرهنگی در سطوح مختف شهر بر روی برخی سازه های شهری از جمله پل های عابر پیاده به صورت استند های 3 در 4 نصب می شوند.
ارتقاء فرهنگ شهروندی متضمن تحقق اهداف مدیریت شهری است
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج، عنوان کرد: ارتقاء فرهنگ شهروندی معطوف به اهداف شهرداری است و می توان گفت، تحقق این مهم تضمینی برای تحقق اهداف مدیریت شهری است. صدرایی افزود: رویکرد سازمان زیباسازی شهرداری کرج در اجرای این طرح فرهنگی بهره گیری حداکثری از ظرفیت درون سازمانی نیز می باشد ضمن آنکه در اجرای این طرح، رسیدن به اهدافی از جمله ایجاد توسعه و بهره‌ وری از طریق برنامه ‌ریزی آموزش شهروندی به صورت بصری، تدوین محتوا و متون و ادبیات شهروندی لحاظ شده است. وی، ارائه آموزش‌های شهروندی در موضوعات مختلف از جمله روابط و مناسبات اجتماعی، حقوق و تکالیف شهروندی، مهارت‌های زندگی، نظم و

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود