21 فروردین 1392
شماره خبر: 23247

تامین نیازهای بصری تعیین کننده مسیر اجرای طرح های زیباسازی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تامین نیازهای بصری تعیین کننده مسیر اجرای طرح های زیباسازی


سپیدارآنلاین: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج با تاکید بر اجرای صحیح پروژه های زیباسازی، عنوان کرد: تامین نیازهای بصری مسیر اجرای طرح های زیباسازی در سطح شهر را مشخص می کند.
حسین صدرایی افزود: ایجاد محیط بصری مناسب با روحیه شهروندی از اولویت های مهمی می باشد که سازمان بر اساس آن ایجاد شده است. وی تاکید کرد: در تدوین طرح های زیباسازی ضرورت دارد ضمن توجه به روحیه شهروندی آیتم هایی فرهنگی و زندگی شهروندی به جد در نظر گرفته شود. صدرایی، بیان کرد: تلاش برای تامین سازو کارهای تامین نيازهاي فيزيكي و رواني شهروندان سرفصل برنامه های سازمان زیباسازی است که در سال جدید به جد پیگیری می شود. وی از جمله مهمترین وظایف سازمان زیباسازی را تهیه طرح های زیباسازی و اجرای آن دانست و افزود: تحقق این مهم با هدف برخورداری شهر از مناظر زیبای شهری و ارتقاء روحیه شهروندی انجام می شود.
تعیین هویت فرهنگی شاخص برای کرج
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج با تاکید بر تعیین هویت فرهنگی شاخص برای کرج، منظر شهری را راوی هویت شهر دانست وعنوان کرد: با توجه به این مهم یکی از اولویت ها و سرفصل های کاری سازمان زیباسازی زمینه سازی برای تعیین یک هویت واحد و شاخص است. صدرایی، نقش مدیریت منظر شهری در حفظ نمودهای هویت شهر را يادآور شد و عنوان کرد: از مهمترین اهداف سازمان، مدیریت بر منظر شهری است که در نهایت منجر به برقراری ارتباط منطقی بین نمادها و جاذبه های بصری و عرصه های عمومی می شود. این مسئول اظهارداشت: در تعیین این مهم، توجه به فضاهای جمعی، نمادهای تاریخی و فرهنگی مورد علاقه شهروندان بسیار حائز اهمیت است. وی توجه به اماکن مذهبی و مقدس مانند حسینيه ها، مساجد و

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود