8 فروردین 1402
شماره خبر: 282298

حمایت از پرسنل کارآمد بعنوان سرمایه انسانی مدیریت شهری ، امری ضروری است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری


رئیس شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: پرسنل کارآمد سرمایه انسانی سازمان است و حمایت از پرسنل متعهد و متخصص که خالصانه خدمت می نمایند، امری ضروری در جهت ایجاد انگیزش کارکنان است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرج ، علی قاسم پور در جلسه کمیته منابع انسانی شورای اسلامی شهر که صبح امروز سه شنبه هشتم فروردین برگزار گردید به نقش نیروی انسانی کارآمد در اداره سازمان اشاره و افزود: یکی از دغدغه های این دوره شورای اسلامی شهر کرج حمایت همه جانبه از پرسنل خدوم مدیریت شهری است که البته شیوه و نحوه حمایت از کارکنان با رعایت قوانین و مقررات نیز امری انکارناپذیر است.
قاسم پور به نقش شورای اسلامی شهر در تحقق بودجه صد درصدی شهرداری اشاره و افزود: اعضای شورای اسلامی شهر نشان دادند در جهت ارائه خدمات بهتر به شهر و شهروندان از هیچ کوششی دریغ ننمودند که تصویب و ابلاغ تبصره ۱۱ ماده ۱۰۰ قانون شهرداریها نمونه ای از اقدامات موثر در جهت اهداف مدیریت شهری است.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج به عوامل مختلف در تحقق عدالت توزیعی به کارکنان اشاره و اظهار داشت: همه کارکنان میبایست در ساعات اداری در محل کار حاضر باشند و نهایت توان را در جهت خدمت رسانی به شهروندان انجام دهند و عدم حضور یا خروجی نامناسب عملکرد کارکنان قابل قبول نیست زیرا در کاهش انگیزش سایر پرسنل تاثیرگذار است.
علی قاسم پور به ضرورت تدوین شیوه نامه مناسب در جهت تحقق عادلانه جبران خدمات کارکنان مدیریت شهری تاکید و تسریع آنرا خواستار شد که البته عدالت توزیعی در سرجمع پرداختیهای مزایای مستمر و غیر مستمر مورد تاکید است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود