28 دی 1402
شماره خبر: 299525

۱۸ هزار میلیارد ریال به بودجه مدیریت شهری کرج افزوده شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



عضو شورای اسلامی کلانشهر کرج اعلام کرد: با توجه به نیاز پروژه های عمرانی و سایر بخش ها ۱۸ هزار میلیاردریال به بودجه سال ۱۴۰۲ مدیریت شهری کرج افزوده شد.
حسین مهاجری در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی محله های کم برخوردار در منطقه هشت شهرداری کرج افزود: امسال بودجه مدیریت شهری کرج حدود ۹۴ هزار میلیارد ریال بود که در بررسی متمم آن به بیش ۱۱۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.وی ادامه داد: براین اساس شورای شهر و شهرداری در تلاش هستند تا نیازهای مالی پروژه های بزرگ و کوچک عمرانی شهر کرج را تامین کنند.مهاجری تاکید کرد: تلاش ها بر این است تا سال آینده بخش عمده پروژه های عمرانی کرج به سرانجام برسد.
مریم قهرمانی عضو دیگر شورای اسلامی شهر کرج در این بازدید بر تامین روشنایی پارک های محله ها و معابر مناطق حاشیه ای و کم برخوردار کرج برای تامین امنیت شهروندان تاکید کرد.
وی اظهار کرد: انتظار می رود با همکاری شرکت توزیع برق استان البرز ، روشنایی محله های کم برخوردار به ویژه در حاشیه شهر کرج تامین شود.قهرمانی گفت : سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج باید موضوع نورپردازی مناسب بوستان ها را با جدیت دنبال کند.وی در بخش دیگری از سخنانش از معاونت خدمات شهر شهرداری کرج خواست سطل های مناسب زباله را در محله ها و معابر کرج برای جلوگیری آلودگی زیست محیطی نصب کند.این عضو شورا بیان کرد: پارکینگ های عمومی شهر کرج می بایست مدیریت شود و تعداد پارکینگ های مکانیزه افزایش یابد .
پروژه های متعدد عمرانی آماده افتتاح در کرج
علیرضا رحیمی عضو دیگر شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد: پروژه های متعدد عمرانی از جمله یک پارکینگ طبقاتی،۲ سرای محله، فرهنگسرای الغدیر و حدود ۱۰ بوستان در کرج آماده بهره برداری است.وی افزود: ۳۲ بوستان تفریحی طی ۲ سال گذشته در کرج افتتاح شد و درزمان حاضر ۱۵ هکتار فضای سبز و پارک در دست اقدام و بهره برداری داریم .
تغییر سیمای محله های کم برخوردار
عمار ایزدیار سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در این بازدید اعلام کرد: تغییر سیمای محله های کم برخوردار با جدیت در برنامه کاری مدیریت شهری و شورای ششم کرج است .وی احداث بوستان های محله ، تامین زیرساخت های فرهنگی و عمرانی را به عنوان مهمترین اولویت مدیریت شهر کرج در این محله ها برشمرد.ایزدیار ادامه داد: اکنون در منطقه هشت شهرداری کرج پنج پارک محله ای در حال احداث قرار دارد که بیانگر نگاه ویژه شورای ششم به مناطق کم برخوردار این شهر است .وی بیان کرد: اراضی اطراف آرامستان متروکه حسن آباد کرج به بوستان تفریحی تبدیل می شود.
سخنگوی شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: محرومیت زدایی در مناطق مختلف شهرستان کرج در ردیف های بودجه سال جاری دیده شده است و علاوه بر گسترش فضاهای سبز دربخش حمل و نقل عمومی نیز به این مناطق نگاه ویژه خواهد شد.


ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود