25 فروردین 1403
شماره خبر: 302959

تاخیر در مدیریت صحیح نقدینگی قابل توجه شهرداری کرج جز سوء مدیریت و خیانت به شهر چیزی نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



دبیر اول و رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: نقدینگی شهرداری کرج در حال حاضر 2250 میلیارد تومان می باشد که تاخیر در تبدیل آن به سرمایه و دارایی جز سوء مدیریت و خیانت به شهر چیزی نیست.
مجتبی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور صد و شصت و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهارداشت: از معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرج بابت عملکرد مناسب خصوصاً استمهال خلاقانه اصل و سود مطالبات بانکی تا پایان سال ۱۴۰۳، خرید میلگرد برای پروژه های عمرانی، اخذ وام 400 میلیارد تومانی در پایان سال گذشته و مدیریت مناسب پرداختهای پایان سال تقدیر و تشکر می کنم. رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد:جذب درآمد 100 درصدی منابع داخلی شهرداری نیز در سال گذشته با تلاش معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرج محقق شد.
حاجی قاسمی در بخش دیگری از سخنانش از عملکرد سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری جهت برگزاری مناقصات مربوط به بودجه سال 1403 تشکر کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون دو کمیسیون معاملات توسط این سازمان برگزار شده است.وی ضمنا بابت برگزاری مناسب و مردمی مراسم روز درختکاری و جشنواره لاله ها از ریاست و عوامل این سازمان تقدیر نمود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود