26 خرداد 1403
شماره خبر: 306317

غرفه ‌های میادین طبق قوانین مالی شهرداری به درستی واگذار شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری کرج و مدیریت شهری واگذاری غرفه ‌های میادین در بازار روز را طبق قوانین شهرداری به درستی انجام دهند.
؛ محمد اسدیان در نطق پیش از دستور یکصد و شصت و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر در خصوص سودجویان و تضییع حقوق شهرداری در خصوص قرارداد واگذاری حق بهره برداری عرصه بازار و توقف وضع موجود قرارداد غرفه ها اظهارداشت: متأسفانه در سال‌های گذشته شاهد واگذاری بی ضابطه غرف میدان میوه و تره بار به برخی افراد در بازار میوه و تره بار بازار رو ز پردیسان بودیم.
رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج به ‌قانون ماده واحده قانون نحوه واگذاری اماکن و میادین و غرفه توزیع میوه اشاره کرد و افزود: آیین‌نامه اجرایی و شرایط واگذاری مدت و نحوه استفاده از غرفه ها رعایت شود و از انحصار افراد و واسطه ها خارج شود . اسدیان در بخش دیگری از تذکرش با انتقاد از تاخیر در پروژه تقاطع غیر همسطح بلوار موذن به بزرگراه شمالی اذعان کرد: عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح بلوار موذن – جمهوری به کندی در حال انجام است و زمان بهره برد اری و روزشمار تابلو آن با و ضعیت پروژه یکسان نیست.
عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: برای تسهیل در عبور و مرور مردم از شهردار تقاضا می شود هر چه سریعتر نسبت به پی گیری اتمام پروژه اقد ام و نتایج آن را به شورای شهر اعلام کند

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود