3 مرداد 1403
شماره خبر: 308032

لزوم تعیین و تکلیف فوری 34 مورد تصرف اراضی شهرداری بعنوان گلخانه و گل فروشی در سطح شهر کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



علیرضا رحیمی در نطقی با اشاره به لیست زمین های تصرف شده با موضوع گلخانه در سطح شهر،مدیریت شهری را با این سوال مواجهه کرد که مجوز احداث و درآمد حاصل از آن کجاست؟
علیرضا رحیمی محمودآبادی در نطق پیش از دستور یکصدو هفتاد و یک جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج،موضوع گلخانه های حاشیه معابر را به عنوان پرونده ویژه مطرح و به صورت مستمر پیگیری نمود بیان داشت:پیرو تذکر در یکصدو سی و چهارمین جلسه رسمی شورا مورخ 28 شهریور 1402 از باب موضوع گلخانه های حاشیه معابر جلساتی برگزار شد لیست های مکرر و متفاوتی در خصوص گل فروشی های سطح شهر که در اراضی عمومی یا شهرداری فعالیت و تصرف دارند احصاء شد. نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه از سنوات گذشته این تصرفات بدون قرارداد بودند و منابع درآمدی آن احتمالاٌ به جای شهرداری در جیب افراد سودجو رفته، اضافه کرد: این موضوع که درآمد شهرداری باید برای رفاه حال شهروندان هزینه شود و ضروری است تا از منابع درآمدی شهرداری صیانت شود، از مدیریت شهری خواست تا در این خصوص پیگیری های لازم را انجام دهد. رحیمی با اشاره به اینکه تعیین تکلیف اراضی تصرف شده در سی و چند نقطه از شهر باید انجام شود، بهترین گزینه برای رسیدگی به این مهم را سازمان سیما منظر اعلام و افزود: با توجه به اهمیت موضوع، مسئولیت جمع آوری، احیا و حتی کنترل قرارداد آنها به این سازمان واگذار شود.
رحیمی محمودآبادی در این تذکر اشاره کرد :این زیاده خواهی ها و تصرفات از سنوات گذشته وجود داشته که بعد از تذکر اول،تعدادی از این تصرفات تعیین و تکلیف شد اما همچنان 34 مورد تصرف اراضی شهرداری و یا عمومی وجود دارد که باید جمع آوری و یا با اخذ مجوزهای قانونی تعیین و تکلیف شده و درآمد آنها مشخص و به حساب شهرداری واریز گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود