28 مرداد 1403
شماره خبر: 309216

عزم مدیریت شهری برای تجهیز امکانات آتش نشانان و توسعه ایستگاه های آتش نشانی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



عضو شورای اسلامی شهر کرج بر توسعه و تجهیز ایستگاه های آتش نشانی متناسب با نیاز هر منطقه و محدوده جغرافیایی و میزان خطرپذیری و نا ایمن بودن آن نقطه در مواقع بحران تاکید کرد.

مریم قهرمانی صارم با هم اهی علیرضا رحیمی عضو شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از روند تکمیل ایستگاه های آتشنشانی بیلقان و کلاک اظهارداشت: آتش‌نشانی یکی از حوزه‌های مهم و بحرانی در حفظ امنیت و سلامت عمومی جامعه است. عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: یکی از عوامل اساسی در مدیریت و مبارزه با حریق، استفاده از انواع ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات و ابزارهای مناسب می‌باشد. این ایستگاه‌ها نقش اساسی در امدادرسانی به مصدومان، خاموش کردن حریق‌ها و کنترل وضعیت‌های بحرانی بخصوص در مواقع حوادث رانندگی دارند.
مریم قهرمانی صارم به تسریع در تجهیز و توسعه ایستگاه های آتشنشانی بیلقان و کلاک تاکید کرد و افزود : اگر مردم به اهمیت ایمنی پی ببرند و مسائل رانندگی را در جاده ها و زندگی خود رعایت کنند ما کمتر به ساخت ایستگاه جدید روی می آوریم. وی تصریح کرد: تجهیز ایستگاه های آتش نشانی در منطقه بیلقان و کلاک باتوجه به رفت و آمد خودروها ، اماکن تجاری بین راهی برای پوشش دهی حوادث غیرمترقبه ضروری است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود