27 شهریور 1403
شماره خبر: 310609

تشریح فعالیت های عمرانی شهرداری نظرآباد در حوزه ساماندهی معابر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



مسئول عمران شهرداری نظرآباد گفت: با دستور و تاکید شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، تکمیل پروژه های نیمه تمام با جدیت و قوت ادامه دارد و الحمدلله در دوره ششم مدیریت شهری شاهد جهش در فعالیت های عمرانی بوده ایم.
مهندس سرفلاح با بیان اینکه فعالیت های عمرانی در جامعه ایجاد نشاط و امید می نماید، اظهار داشت: علاوه بر پروژه های کلان و زیرساختی همچون راه های ارتباطی جدید و فضاهای ورزشی و فرهنگی در دست تجهیز و احداث، اقدامات خوبی در جهت بهبود زیرساخت ها و ساماندهی معابر صورت گرفته است و به دنبال جلبِ رضایتمندی و تقویت رفاه حال شهروندان گرامی هستیم.
وی، رسیدگی به وضعیت آسفالت و جدول معابر سطح شهر را در صدر مطالبات مردمی و موارد اعلامی به سامانه 137 در حوزه عمرانی دانست و ادامه داد: طبق آمارهای موجود، متراژ و تناژ زیرسازی و آسفالت ریزی در دوره کنونی مدیریت شهری نظرآباد رشد چشمگیری به نسبت گذشته داشته و بسیاری از معابر اصلی و فرعی که سالها چشم انتظار ساماندهی بوده اند، در این مدت نونوار شده اند و رسالتِ ما خدمت به مردم است. این مسئول از جدول گذاری خیابان فرهنگسرای امام علی (ع)، زیرسازی و آسفالت ریزی خیابان سیدجمال الدین و کوچه های 3، 4 و 6 باران، زیرسازی خیابان شریعتی، آسفالت ریزی محله سیدجمال الدین (پشت بازارچه و محله های رسالت)، زیرسازی و آسفالت ریزی مهستان 15، زیرسازی خیابان مجلسی و... خبر داد و عنوان کرد: با توجه به حجم بالای مطالبات مردمی و محدودیت منابع مالی، فعالیت های عمرانی با اولویت بندی در حال انجام هستند. مسئول عمران شهرداری نظرآباد با اشاره به نخاله برداری از جاده قوچ حصار و خیابان های شریعتی با هدف ارتقای سیما و بهداشت شهری، خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند دپوی نخاله در محله سکونت خود را از طریق سامانه 137 گزارش دهند تا در طرح های پاکسازی شهرداری جمع آوری گردد.
مهندس سرفلاح در پایان از ساماندهی و زیرسازی خیابان طراوت، خیابان ولایت ۱۹، بهارستان ۳۲ و کوچه های منبع آب علی آباد، سپهر ۶ و توحید ۳ خبر داد و گفت: فعالیت های عمرانی با هدف ارتقای عمران و آبادانی، حرکت در مسیر توسعه پایدار و ایجاد نشاط و امید در جامعه با جدیت و قوت در حال انجام هستند و امیدواریم مورد قبول و توجه شهروندان گرامی قرار گرفته باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود