23 اسفند 1403
شماره خبر: 321748

توسط واحد خدمات شهری منطقه ۲ شهرداری فردیس رقم خورد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



مدیر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۴ هزار تماس از سوی شهروندان توسط سامانه ۱۳۷ شهرداری دریافت شده است.
مجتبی شرفی در خصوص خبر فوق اظهار کرد: از این تعداد ۱۱هزار درخواست شهروندی ثبت شده و بیش از ۸۰ درصد از این درخواست ها توسط واحدهای مربوطه رسیدگی شده است. مابقی درخواست ها در خصوص اقدامات عمرانی و روند اجرای برخی پروژه هاست که به مرور زمان انجام می شود.وی با اشاره به ارزیابی عملکرد واحدهای مختلف شهرداری فردیس در خصوص رسیدگی به درخواست های شهروندی، گفت: در سال جاری واحد خدمات شهری منطقه ۲ با دریافت ۲۵ امتیاز بهترین عملکرد پاسخگویی به مطالبات شهروندان را در بین واحدهای مختلف شهرداری فردیس داشته است.
مدیر بازرسی شهرداری فردیس گفت: مدیریت پسماند در بین معاونت ها و مدیریت های شهرداری بهترین عملکرد پاسخگویی را داشته و در بین مجموع واحدها با دریافت ۱۶ امتیاز رتبه دوم را دارد. واحد فضای سبز منطقه یک با کسب ۱۵ امتیاز رتبه سوم پاسخگویی به شهروندان را دربین واحدهای شهرداری کسب کرده است.وی با بیان اینکه رسیدگی به امورشهروندان و تکریم ارباب رجوع در اولویت مدیریت شهری است؛ افزود: همه واحدها موظفند رسیدگی به درخواست های شهروندان را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود