8 دی 1390
شماره خبر: 3421

قدردانی وزير كشور از شهردار كرج/ از اقدامات شهرداري حمايت مي كنيم

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

قدردانی وزير كشور از شهردار كرج/ از اقدامات شهرداري حمايت مي كنيم

سپیدار آنلاین: وزير كشور از شهردار كرج به دليل اجراي همزمان احداث شش تقاطع غيرهم سطح در اين كلانشهر قدرداني و اعلام كرد: در اين زمينه از اقدامات شهرداري حمايت مي كنيم.
به گزارش پايگاه خبري مديريت شهري كرج، مصطفی محمد نجار در جلسه شورای اداری مشترک استان البرز و شهرستانهای تابعه كه در محل تالار شهیدان نژادفلاح برگزار شد، ضمن تسليت به مناسبت ايام عزاي سرور و سالار شهيدان و فرا رسيدن ماه صفر اظهار داشت: در حال حاضر همدلی، هماهنگی و وحدت بین مدیران و مسئولان استان البرز وجود دارد كه اين مهم منجر به پيشرفت همه جانبه اين استان شده است.
وي افزود: در واقع در اين استان تازه تاسيس، سرعت كار جهشي و روند مطلوبي دارد كه بايد در آينده اي نزديك بين استانهاي كشور به مقام مطلوبي دست يابد، در واقع بخش زیادی از این جهش و سرعت رشد ناشی از همدلی مسئولان است به نحوي كه هر جا همدلی وجود داشته باشد خداوند هم برکات و رحمت را نازل می کند.
حماسه 9 دي در تاريخ ايران جاودانه شده است
اين مسئول در ادامه با اشاره به فرا رسيدن روز 9 دي سالروز ميثاق امت با ولايت عنوان كرد: 9 دی روز به یاد ماندنی است كه در تاریخ شمار روزهای انقلاب این روز ثبت شده . نجار يادآور شد: وقتي نگاهي به گذشته مي كنيم، متوجه طراحي هاي پيچيده دشمنان براي زيرسئوال بردن انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري مي شويم كه با منحرف كردن افرادي از داخل كشور، سعي در اجراي توطئه هاي خود داشتند، در واقع فتنه 88 جنگ نرم دشمن در كشور ايران بود كه ناموفق شد.
الگو گرفتن ملت هاي دنيا از انقلاب اسلامي ايران
وزير كشور اظهار داشت: در واقع دشمنان سعي دارند تا با ادعاهاي دروغين و مدلي كه در ايران اجرايي كردند و موفق نشدند، ملت هاي ديگر كشورها را دچار اختلاف كنند اما ملت هاي دنيا نيز با بيداري جهاني و با الگو گرفتن از انقلاب اسلامي ايران، سعي در خنثي كردن توطئه هاي دشمنان دارند.وي عنوان كرد: ملت ايران در فتنه 88 با بصيرتي، هوشياري و دورانديشي كه مقام معظم رهبري به آن تأكيد ويژه داشتند، به صحنه آمدند و بار ديگر حماسه جاودانه اي را در تاريخ ثبت كردند و به جهانيان نشان دادند كه در دفاع از اين مرز و بوم و اطاعات از منويات رهبري آماده هستند.
دشمنان درصدد بودند تا انتخابات رياست جمهوري را به كام ملت ايران تلخ كنند
اين مسئول گفت: در واقع دشمنان مي خواستند كه انتخابات ریاست جمهوری ايران را به کام ملت ایران تلخ کنند و افکاری داشتند اما تیرشان به سنگ خورد و این ملت یک بار دیگر نشان داد که زنده است و كشور ایران جایی نیست که دشمنان بتوانند هرکاری را انجام دهند. محمدنجار با اشاره به اينكه منشاء بيداري اسلامي در كشورهاي مختلف منطقه الگو گرفتن از انقلاب اسلامي ايران است، بيان كرد: در كشور مصر كه قله جهان عرب است، حركت هاي مردم برگرفته از انقلاب كشور اسلامي ايران است و اين در حاليست كه جنبش وال استريت به راه افتاده و مشكلات نظام سلطه در كشورهاي منطقه و سرمايه داري در حال افول است.
تحريم دشمن عليه ايران، باعث افزايش استقلال و اقتدار ملت مي شود
وزير كشور يادآور شد: كاملا روشن است كه دشمنان در تمامي زمينه ها از جمله مباحث هسته اي در خاورميانه و ... باختند و در حال حاضر نفس هاي آخر را مي زنند تا بتوانند به كشور ايران فشار بياورند و ما را تحريم كردند، اما اين تحريم ها نه تنها كشور ايران را با اختلال مواجه نمي كند بلكه باعث پيشرفت همه جانبه ما در بخش هاي مختلف اقتصادي و ... شده است. اين مسئول ادامه داد: در واقع دشمنان هرچقدر به ملت ايران سخت بگيرند، اين ملت آبديده تر مي شود و قدرت خود را افزايش مدهد به نحوي كه امروز شاهد توانمندي هاي نيروهاي دفاعي و امنيتي كشور هستيم كه در تمامي زمينه هاي صنعت هوايي، دريايي،‌ زميني و موشكي به پيشرفت هاي مطلوبي رسيدند.
دشمنان در پي ايجاد روحيه ياس و نااميدي در جامعه هستند
وي با اشاره بر لزوم هوشياري ملت ايران در برابر توطئه هاي دشمنان اعلام كرد: با توجه به اينكه در آستانه برگزاري نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي هستيم، دشمنان سعي دارند تا خدمت خدمت گزاران اين ملت را زيرسئوال ببرند و اختلاف بياندازند، در جامعه ايجاد ترديد، ياس و نااميدي بكنند كه در اين زمينه به روش هاي تبليغاتي به روز دنيا روي آورده اند. اين مسئول گفت: در واقع بايد بستري فراهم شود كه مشاركت حداكثري مردم در انتخابات به وجود آيد چون هر قدر كه حضور مردم در انتخابات آتي پررنگ تر شود، دشمنان عصباني تر مي شوند و به اقتدار ايران اسلامي پي مي برند.
مردم در حساس ترين شرايط به پاي صندوق هاي راي آمدند
نجار اظهار داشت: تاكنون 29 دوره انتخابات در كشور ايران برگزار شده كه هركدام با شكوه تر از گذشته بوده و ملت در سخت ترين شرايط حتي در زمان جنگ نيز به پاي صندوق هاي راي آمدند و براي سرنوشت مملكتشان تصميم گرفتند. وزير كشور بيان كرد: مجلس عالی ترین مرجع قانون گذاری در کشور است که مردم دوست دارند خودشان سرنوشتان را تعیین کنند كه در اين زمينه بايد فعاليت كانديداها در چارچوب قانون باشد در واقع مديران بايد توجه داشته باشند تا فضاي جامعه را آرام نگه دارند و نگذارند تشنجي به وجود آيد.
تشكر ويژه وزير كشور از شهردار كرج
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به پيگيري هاي مطلوب استاندار البرز اعلام كرد: با اين وجود بايد اقداماتي در حوزه هاي راه، حمل و نقل، بهداشت و ... در استان البرز انجام شود، با توجه استعدادها و قابليت هاي مطلوب استان البرز و وجود 13 درصد صنعت كشور در اين استان، بايد اقدامات لازم براي ارتقاي آن انجام شود. اين مسئول در پايان با تشكر از اقدامات مطلوب "سيد علي آقازاده" شهردار كلانشهر كرج در بخش احداث همزمان شش تقاطع غيرهم سطح در اين كلانشهر اعلام كرد: در اين زمينه وزارت كشور نيز شهرداري و شوراي اسلامي شهر كرج را حمايت مي كند تا ميزان ارائه خدمات به شهروندان افزايش يابد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود