15 شهریور 1390
شماره خبر: 1383

بايد در برابر توطئه‌هاي دشمنان هوشيار باشيم

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

بايد در برابر توطئه‌هاي دشمنان هوشيار باشيم

نماينده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس با اشاره به در پيش بودن انتخابات مجلس گفت: در اين شرايط حساس بايد در برابر توطئه‌هاي دشمنان خارجي و بدخواهان داخلي هوشياري و بصيرت خود را حفظ كنيم.
محمدحسين نژادفلاح در ساوجبلاغ اظهار داشت: طي سال 88 و پس از برگزاري انتخابات رياست‌جمهوري برخي كشورهاي غربي با فريب افرادي در داخل، آشوب‌هايي را در كشور به راه انداختند كه هزينه‌هاي بسيار سنگيني به ايران اسلامي وارد كرد.
وي افزود: وقتي ما در برابر توطئه‌هاي دشمنان و غربي‌ها كه براي فريب جوانان و نسل‌هاي سوم و چهارم انقلاب برنامه‌ريزي كرده بودند غفلت كرديم، پرداخت چنين هزينه‌هايي طبيعي است.
نژاد فلاح ادامه داد: اين درحالي است كه رهبري معظم انقلاب در آن دوران بارها وجود خطر را به مسئولان گوش‌زد فرموده‌ بودند.
اين مسئول با اشاره به رهنمودهاي اخير رهبري معظم انقلاب اسلام مبني بر اينكه نبايد انتخابات به چالش امنيتي براي كشور تبديل گردد، گفت: اگر تصور كنيم توطئه ضدانقلاب داخلي و خارجي به پايان رسيده و به طور كامل خنثي شده است، اشتباه كرده‌ايم.
نژادفلاح ادامه داد: يكي از اهداف كشورهاي استكباري غرب اين است كه افكار و ذهن ما را از خطراتي كه تهديدمان مي‌كند، منحرف سازند و براي تحقق هدف شوم خود همواره در حال برنامه‌ريزي و توطئه هستند.
وي راه جلوگيري و خنثي‌سازي دسيسه بدخواهان را حفظ آگاهي عمومي توصيف كرد و گفت: همواره بايد هوشياري خود را حفظ كرده و با بصيرت كامل به مسائل داخلي و خارجي نگاه كنيم.
نماينده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد با بيان اينكه رهبري معظم انقلاب در مورد چالش‌هاي آينده كشور به طور كامل شرايط داخلي و خارجي را تبيين و هشدار لازم را به مردم و مسئولان ارائه فرموده‌اند، اظهار داشت: در شرايط حساس كنوني كه بدخواهان به دنبال ضربه‌زدن به انقلاب اسلامي هستند،‌ وظائف سنگيني بر دوش مردم و مسئولان قرار دارد.
نژادفلاح افزود: يكي از اين وظائف برگزاري انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي در فضايي آرام و رقابتي است و تحقق اين مهم بسياري از توطئه‌هاي غرب را خنثي مي‌سازد.
وي در پايان اظهار اميدواري كرد: با توجه جدي مسئولان و همچنين بصيرت ملت ايران، دغدغه‌هاي جدي رهبري عظيم‌الشان انقلاب نسبت به احتمال تبديل انتخابات به چالشي امنيتي مرتفع گردد.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود