10 دی 1390
شماره خبر: 3479

طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خوابها اجرا شد/جمع آوری 130 متکدی از سطح منطقه

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خوابها اجرا شد/جمع آوری 130 متکدی از سطح منطقه

سپیدار آنلاین: رئیس اداره خدمات شهری منطقه 2 شهرداری کرج از جمع آوری 130 متکدی از سطح منطقه خبرداد و افزود: این افراد به منظور رسیدگی های قانونی دراختيار مراجع ذي صلاح قرار گرفتند.
خسروزاده در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با اعلام این خبر، اجرای این طرح را در راستای کاهش مسائل و معضلات اجتماعی موثر دانست و گفت: طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب ها همچنین با هدف رفع آلودگی های بصری دراین منطقه اجرا شد. وی ضمن ابراز رضايت ازعملكرد شهرداري در جمع آوري متكديان و ساماندهي آنان افزود: برای کنترل تكدي گري در کرج و ساماندهي بهتر اين معضل اجتماعی نیاز است، ساير دستگاه‌ ها نيز با شهرداري همکاری تعامل لازم را داشته باشند. این مسئول ساماندهی متکدیان و کارتخواب ها را امری مهم دانست و عنوان کرد: از راهکارهای مطلوب برای کاهش این معضل اجتماعی ارائه آموزش های اجتماعی و فرهنگی است. خسروزاده با بیان اینکه تکدی گری جرمی قانونی است، تصريح کرد: متکديان با استفاده از برانگيختن احساسات شهروندان و دريافت کمک از آن ها ناهنجاری های زيادی را در سطح شهر به وجود می آورند. رئیس اداره خدمات شهری منطقه 2 شهرداری کرج با اشاره به فعالیت ها و اقدامات شهرداری منطقه 2 در اجرای طرح های جمع آوری متکدیان اظهارداشت: اجرای این طرح ها ضمن جلب رضایت شهروندان در رفع آلودگی های بصری سطح شهر نیز موثر است. وی تاکيدکرد: شهروندان اگر قصد کمک به نيازمندان را دارند می توانند از طريق کميته امداد و مراكز خيريه اين امر خير را انجام دهند.
جمع آوری 130 متکدی از سطح منطقه 2
رئیس اداره خدمات شهری منطقه 2 شهرداری کرج از جمع آوری 130 متکدی از سطح منطقه خبرداد و افزود: این افراد به منظور رسیدگی های قانونی دراختيار مراجع ذيصلاح قرار گرفتند. خسرو زاده با بیان اینکه جمع آوري متكديان از سطح منطقه از برنامه های مهم شهرداري است،بیان کرد: این طرح به صورت طرحی مستمر و ادامه دار در سطح منطقه اجرا می شود. اين مسئول وجود متكديان در شهر را معضلي اجتماعي دانست و با تاكيد بر تدوين برنامه ها و سياست هاي كارآمد براي رفع اين معضل اجتماعي، عنوان كرد: تكدي گري از عواملي است كه مي تواند آسيب هاي اجتماعي مختلفي را در پي داشته باشد كه اين مهم نياز به چاره انديشي براي رفع اين معضل را دو چندان مي كند. مساعد، ساماندهي امور متكديان را وظيفه همگاني دانست و افزود: فرهنگ‌سازي مهم‌ترين و عمده‌ترين اقدامي است كه براي رفع متكديان بايد صورت گيرد.
وي عنوان كرد: با شكل‌گيري مديريت شهري واحد و خدمات‌رساني به مردم تمامي مسئوليت‌ها از جمله ساماندهي امور متكديان از جمله وظايف شهرداري است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود