19 آذر 1390
شماره خبر: 2768

جمع آوری متکدیان از سطح شهر موجب امنیت شهروندی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 جمع آوری متکدیان از سطح شهر موجب امنیت شهروندی می شود

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 2 شهرداری کرج با تاکید بر جمع آوری متکدیان از سطح شهر گفت: تحقق این مهم منجر به ایجاد امنیت در رفت و آمد شهروندان می شود.
سید رضا مساعد در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با بیان این مطلب افزود: جمع آوری متکدیان از سطح منطقه از برنامه های اولویت دار شهرداری است که به طور مستمر انجام می گیرد.
وی با اشاره به جمع آوری 130 متکدی از سطح این منطقه طی سالجاری عنوان کرد: جمع آوری این تعداد متکدی بر اساس طرح جمع آوری متکدیان از سطح شهر، از ابتدای سالجاری تاکنون صورت گرفته است.
این مسئول وجود متکدیان در شهر را معضلی اجتماعی دانست و با تاکید بر تدوین برنامه ها وسیاست های کارآمد برای رفع این معضل اجتماعی، عنوان کرد: تکدي گري از عواملي است که مي تواند آسيب هاي اجتماعي مختلفی را در پي داشته باشد که این مهم نیاز به چاره انديشي براي رفع اين معضل را دو چندان می کند. مساعد، ساماندهی امور متکدیان را وظیفه همه ارگان های مدیریتی از جمله مدیریت شهری دانست و افزود: فرهنگ‌سازي مهم‌ترين و عمده‌ترين اقدامي است كه براي رفع متكديان بايد صورت گيرد. مدیر منطقه 2 شهرداری کرج با تاکید بر فراهم آوردن زمینه ها و شرایط مساعد به منظور ساماندهی متکدیان عنوان کرد: تحقق این مهم باید با همكاري دستگاه‌هاي مختلف صورت گیرد. وی عنوان کرد: با شكل‌گيري مديريت شهري واحد و خدمات‌رساني به مردم تمامي مسؤوليت‌ها از جمله ساماندهي امور متكديان از جمله وظایف شهرداري است. این مسئول با بیان اینکه، اجرای طرح ساماندهی متکدیان نقش بسزایی در رفع این معضل اجتماعی ایفا می کند، افزود: اجرای این طرح علاوه بر ایجاد امنیت شهروندان رفت و آمد شهروندان موجب پاکسازی و هر چه زیبا تر شدن چهر شهر می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود