10 دی 1390
شماره خبر: 3490

تخصیص یک میلیون تومان اعتبار به هر یک مناطق 12 گانه شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 تخصیص یک میلیون تومان اعتبار به هر یک مناطق 12 گانه شهرداری کرج

سپیدار آنلاین: مدیر فرهنگی هنری شهرداری کرج گفت: معاونت فرهنگی شهرداری کرج در نظر دارد از بخش بودجه فرهنگی این معاونت، مبلغی بالغ بر یک میلیون تومان را برای تولید و توزیع بسته های فرهنگی به هر یک از مناطق 12گانه شهرداری کرج اختصاص دهد.
بهروز ورمحمدی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با اشاره به برگزاری دومین نشست هم اندیشی همسان سازی برنامه های سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب که صبح امروز در محل دفتر معاونت فرهنگی این نهاد برگزار شد، به تشریح اهم برنامه های ویژه دهه فجر پرداخت و گفت: طی دومین جلسه ای که با حضور نمایندگان فرهنگی شهرداری های مناطق 12 گانه کرج در این مکان برگزار شد، مقرر شد که این حوزه از معاونت( مدیریت فرهنگی) با همفکری نمایندگان فرهنگی شهرداری کرج، در جهت جمع بندی و یکسان سازی اجرای برنامه های سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اقدامات فرهنگی را در سطح شهر به مرحله اجرا در آورد. وی اظهار داشت: این حوزه در نظر دارد بسته هایی شامل سی دی و سایر اقلام فرهنگی را در قالب بسته های فرهنگی به مناطق 12 گانه شهرداری کرج اختصاص دهد.
این مسئول اظهار داشت: همچنین مقرر شد، در طول مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نیز پرچم ایران در عرض 5 و طول 33 متر به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، توسط جمعیت شرکت کننده در مراسم به حرکت در آید. مدیر فرهنگی هنری شهرداری کرج در ادامه تاکید کرد: همچنین در این روز مقرر شد تمامی مناطق 12 گانه شهرداری کرج نسبت به نور افشانی شهر در شب 22 بهمن در یک ساعت مشخص اقدام کنند. وی در ادامه گفت: به جهت مقارن شدن این روز با میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) در صورت برگزاری جشن در هر یک از مناطق 12گانه شهرداری کرج، نماینده فرهنگی آن منطقه موظف است به این معاونت اطلاع رسانی کند تا در جهت بهتر برگزار شدن مراسم اقدامات لازم اجرایی شود.
استقرار 3 ایستگاه فرهنگی و شادمانه در طول مسیر راهپیمایی
ورمحمدی با اشاره به استقرار سه ایستگاه فرهنگی و شادمانه در طول مسیر راهپیمایی، خاطرنشان کرد: سه ایستگاه فرهنگی و شادمانه در کرج و مهرشهر و فردیس برقرار می شود که این ایستگاهها نسبت به توزیع بسته های فرهنگی به جمعیت شرکت کننده در مراسم اقدام می کنند. این مسئول با بیان اینکه آذین بندی در طول مسیر راهپیمایی انجام می شود، تاکید کرد: لازم است تا در این زمینه معاونت خدمات شهری و زیباسازی شهرداری کرج، همکاری لازم را در خصوص آذین بندی مناطق 12 گانه شهرداری کرج داشته باشد. وی در ادامه از تمامی دستگاههای خدمات رسان و متولی در امر برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن،درخواست همکاری، همدلی و انسجام را، در برپایی هر چه بهتر این راهپیمایی کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود