17 دی 1390
شماره خبر: 3763

بازدید مدیرعامل سازمان پارکها به همراه مدیر منطقه 5 از روند اجرایی پروژه های فضای سبز

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 بازدید مدیرعامل سازمان پارکها به همراه مدیر منطقه 5 از روند اجرایی پروژه های فضای سبز

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 5 شهرداری به همراه مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري كرج از روند اجرایی پروژه های فضای سبز این منطقه بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مدیرعامل سازمان پارکها در گفتگو با پايگاه خبري مديريت شهري كرج اظهار داشت: طي سالهاي اخير به خصوص سال گذشته شهرداري كرج و سازمان پارکها اهتمام ويژه اي را در بحث ايجاد و توسعه فضاي سبز در اين كلانشهر داشته اند. عباس زارع افزود: طبق بررسي های به عمل آمده طی یکسال گذشته منطقه 5 جز مناطق پر تلاش برای بازسازی و توسعه ميزان فضاي سبز می باشد که با توجه به محرومیت این منطقه کارهای بسیار مطلوبی انجام شده است. زارع عنوان کرد: در منطقه 5 شهرداري كرج تلاش خوبی در راستای بازسازی و توسعه فضای سبز داشته که امید می رود با تعریف و اجراي پروژه هاي مختلف، ميزان سرانه فضاي سبز منطقه به حد ايده آل نزديك شود. این مسئول یادآور شد: باید فضای سبز را به عنوان یک موجود زنده ببینیم و برای آن اهمیت قائل شویم. وی در پایان از انتقال درختان ورودی مهرویلا به پارک ناصربخت خبر داد.
در ادامه مدیر منطقه 5 شهرداری کرج گفت: وظیفه شهرداری ایجاد و توسعه ریه های تنفسی برای شهر است که یکی از برنامه های مهم این منطقه نیز توسعه سرانه فضای سبز بوده است. حسین صدرایی اظهار داشت: اين ميزان پارك در حال حاضر پاسخگوي نياز شهروندان نيست و بايد تعداد آنها به خصوص در منطقه 5 که منطقه محرومی است افزايش يابد. صدرایی عنوان کرد: روند احداث پارك خطی بلوار سرداران رو به اتمام است و امیدواریم برای 22 بهمن افتتاح شود که اولین پیست دوچرخه سواری منطقه 5 نیز در این پارک وجود دارد. مدير منطقه 5 شهرداری كرج با اشاره به بازديد از پروژه هاي فضاي سبز اين منطقه، يادآور شد: همچنين در سال جاري اقداماتي در راستاي احياي درختان كهنسال در اين منطقه انجام گرفته است. صدرایی با تاکید بر توسعه و گسترش فضای سبز در منطقه 5 با بیان اینکه تحقق این موضوع از جمله سرفصلهای مهم این منطقه است، اظهار داشت: نقش فضای سبز در انتفاع شهر بسیار حائز اهمیت است و این مهم از جمله رویکردهایی است که از سوی مجموعه مدیریت شهری به جد دنبال می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود