21 دی 1390
شماره خبر: 3926

بازديد شهردار كرج از روند اجرايي پروژه هاي منطقه 5/ ضرورت توسعه مراکز خدماتی در شهر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 بازديد شهردار كرج از روند اجرايي پروژه هاي منطقه 5/ ضرورت توسعه مراکز خدماتی در شهر

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج: شهردار کرج با حضور در منطقه 5 شهرداری این کلانشهر از روند اجرایی پروژه هاي این منطقه بازديد كرد.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سیدعلی آقازاده شهردار کرج به همراه حسين صدرايي مدیر منطقه 5 شهرداری و تنی چند از معاونان از طرحهای در دست اجرا در منطقه 5 شهرداری این کلانشهر بازدید کرد. تسریع در اجرای طرحهای عمرانی و خدماتی در راستای تسهیل امور رفاهی شهروندان از جمله موضوعات مورد تاکید شهردار کرج در این بازدید بود. در این بازدید میدانی شهردار کرج با تاکید بر لزوم افزایش سرانه های مختلف بر ضرورت توسعه مراکز ورزشی و تفریحی و فضاي سبز تاکید کرد و اظهار داشت: ایجاد مراکز ورزشی، تفریحی و فضاي سبز بسترساز ارتقاء سلامت اجتماعی و پیشگیری از بسیاری از معضلاتی است که می تواند بنیان بسیاری از خانواده ها را مورد تهدید قرار دهد. سید علی آقازاده افزود: مدیریت شهری کرج با اشراف بر این موضوع و با توجه به ماموریتهای محوله سعی در تدوین برنامه و طرحهای لازم در زمینه توسعه این مراکز دارد و این در حالیست که بسیاری از این موارد خارج از حیطه وظایف شهرداری است. وی با تاکید بر سرعت بخشیدن به اجرای طرحهای عمرانی افزود: منطقه 5 با تلاش و كوشش روند مطلوبی را طی كرده و امید می رود به زودی شاهد تغيير چهره در اين منطقه باشيم. آقازاده در پایان از انتقال 566 اصله درخت ورودی مهرویلا به فضاهاي سبز ديگر اين منطقه اشاره كرد و به مسئولان اين منطقه يادآور شد كه هر كدام از اين درختان ريه هاي تنفسي شهر را تشكيل مي دهند و بايد هرچه سريعتر و بهتر اين درختان را انتقال داد تا خشك نشوند. آقازاده در بازدید از پروژه های منطقه 5 کرج عملکرد منطقه را در سرعت بخشیدن به روند اجرایی پروژه ها مثبت ارزیابی کرد و گفت: این منطقه پیشرفت خوبی در تسریع پروژه ها دارد.
وی ضمن تشکر از نیروهای خدوم شهرداری بیان کرد: خانواده بزرگ شهرداری با همدلی و دلسوزی به اجرای پروژه های شهری می پردازند که امری بسیار ارزشمند است. مدیر منطقه 5 شهرداری کرج در این بازدید به تشریح پروژه های منطقه پرداخت و افزود: با توجه به جمعیت نسبتا زیاد و بافت محروم این منطقه در مقایسه با دیگر مناطق اجرای پروژه های عمرانی و فضای سبز در این منطقه نیازمند شتاب بیشتری است. صدرايي اظهار داشت: پروژه هاي بلوار سرداران، پل سردخانه، ميدان رهبري، همسطح سازي معابر منطقه و بازگشايي گلزار شرقي و ديگر پروژه هاي جديد اين منطقه به استانداردها نزديك مي شود. وي با بیان اینکه حمایت و پشتیبانی اعضای شورا و شهردار کرج، مدیران مناطق را نسبت به انجام کارهای زیربنایی دلگرم کرده و موجب تحولات چشمگیری در مناطق خواهد شد، گفت: در حال حاضر سرانه فضای سبز در سطح منطقه به حد مطلوب نرسیده است و ایجاد پارک های محله ای و فضای سبز در دستور کار منطقه قرار دارد که این امر با بازپیرایی پارکها و نصب لوازم ست ورزشی و تفریحی مدرن و سرویس های بهداشتی پارک ها آغاز شده است. مدیر منطقه 5 شهرداری کرج از تمامی عوامل و دست اندرکارانی که در این پروژه ها مشغول به فعالیت هستند، خواست تا با درایت خود در سرعت بخشیدن به پروژه هاي منطقه همت بیشتری داشته باشند. صدرايي در خصوص ايجاد فضاي سبز در منطقه گفت: وظیفه شهرداری ایجاد و توسعه ریه های تنفسی برای شهر است که یکی از برنامه های مهم این منطقه است. این مسئول اظهار داشت: اين ميزان فضاي سبز در حال حاضر پاسخگوي نياز شهروندان نيست و بايد تعداد آنها به خصوص در منطقه 5 که منطقه محرومی است افزايش يابد. صدرایی با تاکید بر توسعه و گسترش فضای سبز در منطقه 5 اظهار داشت: اميدواريم بتوانيم رضايت مردم را در امر توسعه فضاي سبز منطقه بدست آوريم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود