1 مرداد 1392
شماره خبر: 38009

ركورد توليد 3700 تن آسفالت طي يك روز زده شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ركورد توليد 3700 تن آسفالت طي يك روز زده شد


شهردار كرج از توليد و توزيع بيش از سه هزار و 700 تن آسفالت طي يك روز در اين كلانشهر خبر داد و اين اقدام را در تحقق نهضت آسفالت مهم ارزيابي كرد.
شايد يكي از مهمترين مواردي كه در زمينه تردد سهل و آسان حائز اهميت است بحث معابري با آسفالت هاي مناسب است از اين رو زخم هايي كه بر بستر شهر مي نشينند و گاهي مشكلاتي را در عبور و مرور شهروندان ايجاد مي كنند موضوعي بود كه مديريت شهري كرج را بر آن داشت تا با اجراي طرح نهضت آسفالت به دنبال ايجاد فضايي مناسب در اين زمينه باشد. اين طرح آغاز شد و خريد كارخانه آسفالت نويد بخش انجام اقدامات عمراني مطلوب در اين زمينه شد. اقدامي كه كرج را از خريد آسفالت از كارخانه هاي مختلف بي نياز كرد و روند توليد و توزيع را نسبت به قبل سامان بهتري داد.
در ادامه اين روند موضوع الحاق كارخانه آسفالت به سازمان عمران و نوسازي به عنوان متولي امور عمراني مطرح و در نهايت اين امر محقق شد. هم اكنون اين كارخانه تحت نظارت سازمان عمران و نوسازي روند مناسبي را در بخش توليد آسفالت طي مي كند كه اين امر البته بايد با سرعت و دقت بيشتري در زمينه توزيع و پخش با توجه به اولويت ساماندهي معابر دنبال شود، موضوعي كه شهردار كرج نيز بر آن تاكيد كرده است.
واگذاري كارخانه آسفالت به سازمان عمران روند امور را منطقي تر كرد
شهردار كرج در اين زمينه روند توليد آسفالت در اين كارخانه را مثبت ارزيابي كرد و از توليد و توزيع سه هزار و 700 تن آسفالت طي يك روز در اين كارخانه خبر داد. سيد علي آقازاده عنوان كرد: بحث ساماندهي معابر به عنوان يك دغدغه مهم موضوعي بود كه منجر به اجراي طرح نهضت آسفالت شد. وي ادامه داد: تحقق اين مهم با خريد كارخانه آسفالت منطقي تر به

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود