20 دی 1390
شماره خبر: 3895

ثبت نام ترم زمستان کلاسهای آموزشی فرهنگسرای شریعتی آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 ثبت نام ترم زمستان کلاسهای آموزشی فرهنگسرای شریعتی آغاز شد

سپیدار آنلاین: مدیر فرهنگسرای شریعتی شهرداری کرج از آغاز ثبت نام دوره های آموزشی کلاسها برای ترم زمستان در این فرهنگسرا خبر داد.
رحیمیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج افزود: دوره های آموزشی شامل کلاسهای قرآن کودک و حفظ سوره، روخوانی قرآن، مكالمه شكوفه ها، كامپيوتر،خياطي، قرآن بزرگسال، نقاشی کودک، زبان انگلیسی، سفال، سفره آرايي، ميوه آرايي، شمع سازي و جعبه هاي كادويي را شامل می شود. این مسئول عنوان کرد: همچنین در این فرهنگسرا دوره های معرق، شیرینی و شکلات، سفره آرایی، سفره عقد،طراحی،خوشنویسی،مبانی موسیقی ،سنتور، تئوری موسیقی، ارف کودک، گل چینی، سبد بافی، گلدوزی، قلاب بافی، آشپزی، کامپیوتر (رایانه) IDSL –WINDOWS-WORD برای علاقه مندان وجود دارد. وی گفت: این فرهنگسرا علاوه بر کلاسهای آموزشی، کاربری اینترنت و کامپیوتر کودک را در این مرکز پیش بینی کرده است. رحیمیان ادامه داد: همچنین این فرهنگسرا دارای نگارخانه ای خاص برای کودکان است که فضای این نگارخانه در سالنی به مساحت 80 متر مربع است که در دوره هاي پيش، نمايشگاهي از آثار نقاشي و كاردستي كودكان درآنجا به نمایش گذاشته شد.
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس میدان آزادگان -خیابان شریعتی –منطقه 5- فرهنگسرای شریعتی مراجعه کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود