26 دی 1390
شماره خبر: 4129

غرفه سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج برتر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 غرفه سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج برتر شد

سپیدار آنلاین: مدیر روابط عمومی سازمان پسماند از موفقیت این سازمان در اولین نمایشگاه تخصصی این حیطه خبر داد و گفت: ره آورد این نمایشگاه برای شهر کرج انتخاب مدیر سازمان مدیریت پسماند به عنوان یکی از پنج مدیر موفق در این عرصه و غرفه برتر برای شهر کرج بود.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،حسین بافقی اظهار داشت: در اولین نمایشگاه مدیریت پسماند که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد سازمان مدیریت پسماند کرج با تمام توان به ارائه عملکرد خود پرداخت. وی افزود: ره آورد این نمایشگاه برای شهر کرج انتخاب همایون رضا مدنی مدیر سازمان مدیریت پسماند به عنوان یکی از پنج مدیر موفق در عرصه مدیریت پسماند و غرفه برتر برای شهر کرج بود. این مسئول خاطر نشان کرد: در مراسم اختتامیه که در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد تقدیر نامه های مربوطه به سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج اهدا شد. وی اذعان داشت : حضور شرکتهای خصوصی و ارگان های دولتی در این گردهمایی تخصصی و علمی از سطح خوبی بر خوردار بود و سازمان توانست با ارائه فعالیتهای خود با عنوان تحول در مدیریت پسماند شهر کرج جایگاه ویژه ای را در بین فعالان این عرصه کسب کند. بافقی در ادامه اشاره کرد: از دیگر مزایای این نمایشگاه آشنائی با پیمانکاران ، فعالان و متخصصین این رشته بود که با حضور کارشناسان و تبادل نظر در این زمینه به رشد علمی سازمان کمک شایانی کرد .
وی با اشاره به تشکیل کارگروه های تخصصی در این زمینه از حضور کارشناسان سازمانی در این پانل های تخصصی خبر داد و ادامه داد : در این کارگروه ها که در یک پانل تخصصی در خصوص زیست توده ها بود احمد افضلی معاون فنی و عمرانی استانداری نیز حضور داشت و راهکارهای نوین در خصوص این مسئله ارائه و مقرر شد در دستور کار سازمان قرار گیرد .
مسئول روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند در پایان از تمام کسانی که در برپائی این نمایشگاه همکاری داشتند تشکر کرد و این موفقیت با ارزش را مرهون تلاش تمام پرسنل این سازمان دانست.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود