28 دی 1390
شماره خبر: 4186

اجرای اقدامات موثر ماهیت بخشیدن به حقوق شهروندی است/قدردانی رئیس شورا از عملکرد منطقه 8 شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 اجرای اقدامات موثر ماهیت بخشیدن به حقوق شهروندی است/قدردانی رئیس شورا از عملکرد منطقه 8 شهرداری کرج

سپیدار آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر کرج با قدردانی از عملکرد منطقه 8 شهرداری کرج، گفت: اجرای اقدامات موثر شهری در زمینه های مختلف، ماهیت بخشیدن به حقوق شهروندی است.
محمود دادگو در گفتگو با پایگاه خبری کرج با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی به عنوان یکی از وظایف مهم و اصلی مجموعه مدیریت شهری گفت: اصلی‌ترین بحث در حیطه حقوق شهری، آشنایی شهروندان با قوانین و مقررات مورد عمل و جاری است که این مهم از طریق انجام اقدامات و فعالیت های خدماتی و عمرانی متعدد از سوی دستگاه خدمت رسان شهرداری انجام می گیرد. وی با بیان اینکه در عصر حاضر، شهرنشینی به عنوان یک پدیده اجتماعی، یکی از ضروریات زندگی محسوب می‌شود، بر ارائه خدمات مختلف شهری در حوزه های متنوع عمرانی، خدماتی و زیرساختی تاکید کرد. این مسئول انجام امور مختلف شهری از سوی مسئولان و مدیران شهری را مهم ارزیابی کرد و گفت: جلب رضایت شهروندی از زندگی شهری بر اساس اهتمام و تلاش مسئولان ذیربط در ارائه خدمات صورت می گیرد. رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر برنامه ریزی به منظور رفع مشکلات شهروندان گفت: تحقق این مهم مولفه ای است که مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای شهر بر انجام آن تاکید دارند. دادگو با اشاره به محورهای اساسی در تدوین قانون جامع مدیریت شهری شهرداری‌ها، هدف اصلی از تدوین قانون جامع مدیریت شهری را دستیابی به ساز و کارهای قانونی و کارآمد برای بهبود وضعیت اداره شهرها ذکر کرد.وی تاکید کرد: عمل به قوانین و مقررات شهری نقش بسزایی در ساماندهی و انجام امور مختلف شهری همچنین رضایت شهروندان از خدمات ارائه شده از سوی شهرداری دارد.
قدردانی رئیس شورای شهر از عملکرد شهرداری منطقه 8
دادگو با اشاره به اقدامات صورت گرفته در منطقه 8 شهرداری کرج در خصوص رفع مشکلات ساکنین منطقه از اجرای فعالیت های عمرانی زیرساختی در این منطقه قدردانی کرد و افزود: جدوول گذاری، مناسب سازی معابر همچنین مهار آب های سطحی از جمله اقدامات صورت گرفته در این منطقه است. وی با اشاره به اهتمام شهرداری منطقه 8 در پاسخ به مشکلات شهروندان و تلاش برای رفع این مشکلات افزود: مهار مشکلات و معضلات منطقه ای باید در دستور کار مدیران مناطق قرار گیرد. دادگو توجه به این امر را از سوی مدیران مناطق مختلف شهرداری الزامی ذکر و عنوان کرد: مبنای کار و فعالیت مدیران مناطق بر اساس ارائه خدمات شهری و تامین حداکثری رفاه شهروندان برنامه ریزی شده است. وی با قدردانی از فرج الله ایلیات، مدیر منطقه 8 شهرداری کرج مبنی بر ارائه خدمات شایسته و رفع مشکلات ساکنین این منطقه افزود: خدمت صادقانه به مردم امری مهم برای رسیدن به پیشرفت و توسعه منطقی شهر است.
گفتنی است،رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اهداء لوح از خدمات صادقانه فرج الله ایلیات و پرسنل فعال در شهرداری منطقه 8 قدردانی کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود