5 بهمن 1390
شماره خبر: 4368

افتتاح خانه سلامت الکترونیک کرج در ایام دهه فجر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 افتتاح خانه سلامت الکترونیک کرج در ایام دهه فجر

سپیدار آنلاین: مدیر امور اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج از افتتاح خانه سلامت الکترونیک در ایام دهه مبارک فجر در این کلانشهر خبر داد.
محسن برجی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج گفت: هم اکنون 29 خانه سلامت در فرهنگسراها، حسینیه ها و مساجد سطح شهر مشغول فعالیت هستند. وی افزود: با توجه به اینکه نیاز است بخشی از سلامت افراد جامعه که امکان دستیابی حضوری به مراکز را ندارند، به صورت مجازی فراهم شود از راه افتتاح خانه سلامت در این کلانشهر همزمان با دهه فجر خبر داد. وی با اشاره به محور مباحث تدوین شده در این سایت بیان کرد:معرفی گروه های غذایی ،تغذیه در مقاطع مختلف زندگی،اختلالات و بیماری های مرتبط با تغذیه،تغذیه در بیماری ها و سایر موضوعات از جمله مواردی است که به آن پرداخته می شود.
شهرداری کرج موفق در حوزه سلامت
این مسئول با اشاره به اینکه شهر سالم نیازمند شهروند سالم است، تاکید کرد: بر مبنای ارزیابی های صورت گرفته توسط وزارت بهداشت، شهرداری کرج سال گذشته در حوزه سلامت شهروندان در صدر قرار گرفت و امید می رود با راه اندازی خانه سلامت الکترونیک با حمایت و مساعدتهای دانشکده علوم پزشکی و بهداشت استان البرز و مجموعه شهرداری و معاونت اجتماعی شهرداری کرج شاهد رشد و ارتقاء بحث سلامت در این کلانشهر باشیم.


ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود