9 مرداد 1392
شماره خبر: 43946

عناصر توسعه پتانسیل های سرمایه گذاری در کرج شناسایی و تقویت شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عناصر توسعه پتانسیل های سرمایه گذاری در کرج شناسایی و تقویت شوند


سرپرست اداره مشارکتها و سرمایه گذاری شهرداری کرج بر ضرورت شناسایی و تقویت عناصر مرتبط با توسعه پتانسیل های سرمایه گذاری در شهر کرج تاکید کرد و افزود: رویکرد فوق زمینه هاي مساعدی را برای رونق اقتصاد شهری از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم می کند.
مجید دودانگه با بیان این مطلب افزود: سرمایه گذاری بر پتانسیل های شهری و تلاش برای تقویت این ظرفیت ها امری بسیار مهم به ویژه برای مدیریت شهری به عنوان مجموعه تاثیر گذار در شهر است.
وی ادامه داد: بر این اساس می توان گفت، مدیریت شهری کرج با توجه به رویکردهای کلان مدیریتی، باید برای فراهم آوردن زمینه های تحقق سرمایه گذاری های کلان در سطح شهر که توجیه اقتصادی بالایی دارد سیاست گذاری و برنامه ریزی کند. این مسئول با بیان اینکه، مدیریت شهری اهتمام ویژه ای در خصوص تقویت و توسعه پتانسیل های شهری دارد، اظهارداشت: از جمله برنامه های مدیریت شهری کرج که با محوریت حوزه مشارکت و سرمایه گذاری های شهرداری کرج انجام می شود، جلب مشارکت های بخش خصوصی است. دودانگه، انتقال سرمایه های بخش خصوصی و بکارگیری آن در محورهای مختلف سرمایه گذاری را امری مهم عنوان کرد و افزود: حضور حداکثری سرمایه گذران بخش خصوصی و بهره گیری از توان مالی این بخش ضمن پویایی محیط شهری موجب تقویت ظرفیت های سرمایه گذاری و تحول مثبت چرخه اقتصادی شهر نیز می شود.
هدف از سرمایه گذاری انتفاع زندگی شهروندی است
سرپرست اداره مشارکتها و سرمایه گذاری شهرداری کرج، هدف از سرمایه گذاری های اقتصادی را انتفاع زندگی شهروندی دانست و عنوان کرد: بهره گیری از فرصت های موجود در جذب سرمایه گذاری های بخش خصوصی ارتقاء سطح زندگی شهروندی و انتفاع شهر را در پي دراد. دودانگه، تاکید کرد: به منظور رونق و پویایی مبحث

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود