10 بهمن 1390
شماره خبر: 4525

احداث زمین فوتبال و والیبال در منطقه 12 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 احداث زمین فوتبال و والیبال در منطقه 12 کرج

سپیدار آنلاین: مسئول روابط عمومی منطقه 12 شهرداری کرج از ایجاد زمین فوتبال و والیبال در این منطقه خبرداد.
علی بنایی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با اشاره به بازدید سید علی آقازاده، شهردار کرج از روند اجرای پروژه های در دست اقدام منطقه 12 بیان کرد: ایجاد زمین فوتبال و والیبال در این منطقه از پروژه های عمرانی مهمی است که با هدف افزایش سرانه ورزشی منطقه در دستور کار قرار گرفت. وی با تاکید بر فراهم آوردن بسترهای ورزشی، تفریحی و فرهنگی در منطقه 12 عنوان کرد: تحقق این مهم نیاز به تدوین برنامه های اجرایی مناسب و نگاه ویژه مسئولان و مدیران شهری دارد. بنایی نگاه مثبت مدیریت شهری به ایجاد اماکن فرهنگی و ورزشی را یادآور شد و گفت: این رویکرد مدیریتی نقش بسزایی در توسعه و گسترش سرانه های ورزشی و تفریحی در سطح شهر دارد.
مسئول روابط عمومی شهرداری منطقه 12 کرج اظهارداشت: رسیدن به جایگاه مطلوب در خصوص سرانه های مختلف شهری اعم از خدماتی، فضای سبز، فرهنگی و ورزشی موجب انتفاع شهر و رضایتمندی شهروندان می شود.بنایی با اشاره به احداث پارک محله ای واقع در خیابان پنجم آق تپه افزود: این پارک در مساحت حدودی پنج هزار متر ایجاد می شود.
وی با اشاره به بازدید شهردار کرج از این پارک عنوان کرد: پارک محله ای آق تپه در حال حاضر در حال ساخت می باشد.
محوطه دپوی زباله با ایجاد فضای سبز پاکسازی شد
مسئول روابط عمومی منطقه 12 شهرداری کرج با اشاره به وجود محل دپوی نخاله در این منطقه عنوان کرد: این محوطه در طراحی های صورت گرفته به محل فضای سبز تبدیل شده است.وی با مثبت ارزیابی کردن روند اجرای طرح فضای سبز در این محوطه افزود: این محوطه تحت پوشش کاشت نهال و درخت قرار گرفته است. این مسئول عنوان کرد: روش و نحوه اجرای این طرح مورد رضایت شهردار کرج واقع شد. بنایی بازدید از میدان سابق کیانمهر را یادآورشد و گفت: این میدان در حال حاضر با اجرای عملیات های زیرساختی و عمرانی تبدیل به تقاطع شده است.وی خاطرنشان کرد: تقاطع کیانمهر از دیگر پروژه های بازدید شده توسط شهرداری کرج بوده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود