10 بهمن 1390
شماره خبر: 4533

عملیات کاشت فضای سبز کانال غربی آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 عملیات کاشت فضای سبز کانال غربی آغاز شد

سپیدار آنلاین: معاون عمران و خدمات شهری شهرداری منطقه 3 کرج گفت: با اتمام بخش عمده ای از پوشش کانال غربی وهمچنین عملیات خاک ریزی عملیات کاشت فضای سبز آن آغاز شد.
جواد جمشیدی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج اظهارداشت: اجرای عملیات پوشش کانال فردیس و ایجاد فضای سبز و مبلمان شهری آن یکی از بزرگترین پروژه های در حال اجراست که در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد .و مدیریت منطقه 3 در سال جهاد اقتصادی سعی در فراهم آوردن بسترهای رفاهی برای شهروندان دارد و ارتقای سرانه های مختلف از جمله فضای سبز در دستور کار این منطقه از شهرداری قرار گرفته است. وی در تشریح این طرح افزود:حدود چهار هزار و 500 متر مربع فضای سبز روی کانال غربی با بهره گیری از انواع گل های پوششی،درختچه های زینتی،رز و چمن کاری با سیستم آبیاری قطره ای ایجاد خواهد شد که این امر به طور قطع موجب افزایش سرانه فضای سبز منطقه می شود.
این مسئول افزود: امید می رود با افزایش سرانه سبز منطقه 3 شاهد زیبایی بصری شهروندان باشیم و بهبود وضعیت اکولوژیکی شهر باشیم. جمشیدی در ادامه بیان کرد: مهمترین هدف مدیریت شهری برای سال های آتی، تدوین برنامه هایی است که با اجرای آن میزان خدمات رسانی در عرصه های مختلف شهری به شهروندان افزایش یابد. وی ادامه داد: ایجاد فضای سبز و درختكاري يكي از مواردی است که دردستور کار شهرداری منطقه قرار دارد.
این مسئول اظهار امیدواری کرد با ایجاد فضای سبز از سوی شهرداری شاهد حفظ و نگه داری این فضاها از جانب شهروندان باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود