11 بهمن 1390
شماره خبر: 4559

شهردارکرج از روند ساخت پل بصیرت بازدید کرد/آغاز تردد خودروها از مسیر شمال به جنوب این محور

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهردارکرج از روند ساخت پل بصیرت بازدید کرد/آغاز تردد خودروها از مسیر شمال به جنوب این محور

سپیدار آنلاین: سید علی آقازاده شهردار کلانشهر کرج به همراه صلواتی معاون حمل ونقل شهرداری کرج وحق محمدلو مدیر منطقه 10 شهرداری کرج امروز از روند مراحل پایانی ساخت پروژه تقاطع غیر همسطح سه راه انبار نفت (پل بصیرت ) بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،در این بازدید مسئولان پروژه تقاطع غیرهمسطح گزارشی از روند اجرای این پروژه به شهردار کرج ارایه کردند. شهردار کلانشهر کرج نیز پس از استماع موارد فوق نکات لازم را به مسئولان اجرایی این پروژه در خصوص تسریع در اقدامات باقی مانده از جمله آسفالت،زیباسازی و زیرسازی پل بیان کرد.
سیدعلی آقازاده در حاشیه این بازدید در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج افزود: تردد خودروها از این مسیر از امروز ساعت دو بعد از ظهر و از مسیر شمال به جنوب آغاز و مشکل ترافیکی 12 روز گذشته که در عبور و مرور خودروها وقفه ایجاد کرده بود نیز حل شد. وی بیان کرد: با تلاش و اهتمام مسئولان و مدیران شهری این پروژه پنج ماه زودتر از وعده مقرر به بهره برداری می رسد و این تقاطع به لحاظ زمان بهره برداری رکورد دار دیگر پروژه های عمرانی با محوریت ترافیک است. مدیر منطقه 10 شهرداری کرج نیز در این زمینه گفت: تقاطع غیر همسطح سه راه انبار نفت که به نام بصیرت نام گذاری شده است طبق برنامه ریزی انجام شده در ماه جاری به بهره برداری می رسد. عباس حق محمدلو آمار بالای تمرکز جمعیتی در منطقه ۱۰ را یادآور شد و افزود: به تبع این موضوع عبور و مرور وسایل نقلیه در این منطقه از آمار بالایی برخوردار است. وی با تاکید بر اجرای طرحهای ترافیکی با هدف کاهش حجم ترافیک گفت: این مهم از جمله اولویتها و برنامه های مهم شهرداری است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود