10 بهمن 1390
شماره خبر: 4529

مسیر شمال به جنوب پل بصیرت به بهره برداری رسید

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مسیر شمال به جنوب پل بصیرت به بهره برداری رسید

سپیدار آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از افتتاح مسیر شمال به جنوب پل بصیرت و آغاز تردد خودروها در این مسیر خبر داد.
علی اصغر صلواتی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با تشریح وضعیت پل بصیرت عنوان کرد: این پل از مهمترین و برجسته ترین پروژه های عمرانی کلانشهر کرج است.
وی بهره برداری از این پل زودتر از موعد مقرر را یادآورشد و گفت: این مهم از جمله دلایلی است که پروژه انبار نفت (پل بصیرت) را به پروژه شاخص شهرداری کرج تبدیل کرده است.
این مسئول با اشاره به تلاش و تدابیر ویژه مسئولان شهرداری و پیمانکاران طرح، پروژه بزرگ پل بصیرت اظهارداشت: طبق برآوردهای صورت گرفته روگذر بصیرت به عنوان پروژه های عمرانی شهرداری کرج، می بایست تا پایان سال 91 به بهره برداری می رسید. صلواتی خاطرنشان کرد: این در حالیست که با روند مطلوب اجرای عملیات این پل،مسیر شمال به جنوب آن از امروز آغاز به کار کرد. این مسئول عنوان کرد:بهره برداری و افتتاح کامل از این طرح همزمان با ایام دهه فجر و با حضور وزیر کشور انجام خواهد شد.
وی در خصوص اعتبار اجرای این طرح، میانگین بودجه به منظور اجرای طرح را شش میلیارد تومان ذکر و عنوان کرد:از این میزان سه میلیارد و 300 میلیون تومان در بودجه امسال دیده شده است که با توجه به حجم وسیع کار درخواست افزایش بودجه ارائه شد. وی افزود: پس از تخصیص بودجه پل بصیرت با اعتبار هفت میلیارد تومان در سه راه انبار نفت به مرحله اجرا درآمد.

ميهمان
پاسخ 29/11/1390 - 13:16 محمد
در روز پنج شنبه مورخ 27/11/90 پل انبار نفت تنها پس از 7 روز اولین قربانی خود را بدلیل عدم وجود علائم راهنمایی ورانندگی گرفت خانوم 30 ساله که بچه خود را نجات داد ولی خود جان سالم بدر نبرد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود