15 بهمن 1390
شماره خبر: 4700

نهالها به دست دانش آموزان میهمان مدارس منطقه 7 می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 نهالها به دست دانش آموزان میهمان مدارس منطقه 7 می شوند

سپیدار آنلاین: معاون عمران و خدمات شهر شهرداری منطقه 7 کرج گفت: همزمان با آغاز فصل درختکاری، نهال درختان مختلف به دست دانش آموزان در مدارس منطقه کاشته می شود.
سیاوش رنجبران در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با تاکید بر توسعه فضای سبز به ویژه در محیط های شهری عنوان کرد: کاشت نهال در مدارس نیز با توجه به تاکید شهردار منطقه و با هدف افزایش سرانه فضای سبز انجام می شود. وی عنوان کرد: طرح کاشت نهال با هماهنگی و استقبال مدیران مدرسه در مدارس اجرا می شود. این مسئول اظهار داشت: داشتن قابلیت کاشت نهال در مدارس از دیگر مولفه های مهم برای اجرای این طرح در مدارس است. زنجبران در ادامه گفت: مدارس علاقمند به کاشت نهال در مدارس می توانند با تماس با شماره های 7-4202506 از اجرای طرح بهره مند شوند. وی بر حفظ و صیانت از فضای سبز تاکید کرد و افزود: از خروجی های مثبت کاشت نهال توسط دانش آموزان، صیانت و نگهداری از درختان کاشته شده است. این مسئول افزود: این اقدام همچنین باعث ایجاد انگیزه بین دانش آموزان برای نگهداری از فضای سبز می شود. رنجبران با بیان اینکه مسئولان ذیربط با کاشت نهال به مدارس منطقه اعزام می شوند، اظهار داشت: نهال درختان به صورت رایگان در اختیار مدارس قرار می گیرد و توسط دانش آموزان نیز کاشته می شود.
کاشت 6 هزار اصله نهال در فصل درختکاری
معاون عمران و خدمات شهر شهرداری منطقه 7 کرج با مثبت ارزیابی کردن میزان سرانه فضای سبز در منطقه از کاشت شش هزار اصله نهال در سطح منطقه خبر داد. زنجبران افزود: مکان های کاشت نهال در سطح منطقه نیز جانمایی و در حال آماده شدن برای کاشت نهال ها است. وی فصل درختکاری را از اول تا 25 اسفندماه ذکر و عنوان کرد: همزمان با فرارسیدن زمان کاشت، شش هزار اصله نهال به فضای سبز منطقه افزوده می شود. رنجبران همچنین از در اختیار قراردادن نهال رایگان به شهروندان خبر داد و گفت: شهروندان می توانند با مراجعه به شهرداری نهال، گل و گیاه و درختچه های درختچه های زینتی رایگان دریافت کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود