5 دی 1390
شماره خبر: 3295

شرکت سابیر به عنوان پیمانکار قطار شهری کرج مجددا آغاز به کار کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 شرکت سابیر به عنوان پیمانکار قطار شهری کرج مجددا آغاز به کار کرد

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان قطار شهری کرج و حومه با اشاره به دریافت ایلاغ جدید به شرکت سابیر از آغاز به کار مجدد فعالیت ایت شرکت به عنوان پیمان کار قطار شهری کرج خبرداد.
علی اصغر همتی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با اشاره به برگزاری جلسه معاونین و مدیران ارشد سازمان قطار شهری کرج با مدیران شرکت مشاور و پیمانکار قطارشهری گفت: دراین نشست صورت جلسه ادامه همکاری سازمان قطارشهری کرج وحومه باشرکت سابیر، پیمانکار خط دو قطار شهری کرج ازسوی استاندار البرز و رئیس شورای سازمان صادر و به مدیر عامل شرکت مذکور ابلاغ شد.وی در ادامه افزود: در این نشست مقرر شد شرکت سابیر برنامه زمان بندی اقدامات اجرائی شرکت را که در برگیرنده تمامی تعهدات پیمانکار می باشد، ظرف مدت یک هفته برای تائید به مشاور کارفرما ارائه دهد. این مسئول بیان کرد: همچنین در این جلسه تاکید شد، پیمانکار هرچه سریع تر نسبت به برقراری ایمنی کارگاه ها و فعال كردن کامل فاز یک پروژه از هر حیث اقدام كند. همتی اظهارداشت: در این جلسه بر برگزاری جلسات فشرده و مکرر مشاور کارفرما ،تیم اجرائی شرکت سابیر و معاونین سازمان به منظور شروع عملیات اجرائی در اسرع وقت تاکید شد. مدیر عامل سازمان قطار شهری کرج پیشنهاد داد: بطور منسجم و منظم با مسئولین ارشد شهر از پیشرفت پروژه در مقاطع مختلف زمانی بازدید و عملکرد شرکت سابیر از این لحاظ مورد ارزیابی قرار گیرد.
در این جلسه افشار نیز بر استفاده از کلیه امکانات در راستای اجراء هرچه سریعتر پروژه تاکید کرد و گفت: این مهم نقش بسزایی در اجرای تعهدات شرکت سابیر دارد.
در جلسه فوق علاوه بر حضور مدیر عامل سازمان قطارشهری کرج، شرکت مشاور کارفرما "هگزا "، افشار مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری حمل ونقل وساختمانی "شستا"، جباری مدیرعامل شرکت سابیر ، میرزايی مدیر پروژه خط دو پیمانکار"سابیر" بهمراه تیم جدید اجرائی در پروژه و زارع نماینده استانداری البرز در محل سالن جلسات سازمان نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود