19 بهمن 1390
شماره خبر: 4812

مسایل و مشكلات ساكنین شهرك سپاه فردیس كرج مورد بررسی قرار گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مسایل و مشكلات ساكنین شهرك سپاه فردیس كرج مورد بررسی قرار گرفت

مسایل ومشكلات ساكنین شهرك سپاه درحوزه خدمات دهی شهرداری منطقه 3 كرج شامگاه سه شنبه با حضور مسوولان شهری و شهرداری منطقه 3 كرج در مسجد فاطمه الزهراء (س ) این شهرك مورد بررسی قرار گرفت.
آقازاده شهردار كرج ، وحیدی و صدرنژاد اعضای شورای اسلامی شهر ، حجت الاسلام ایمانی امام جمعه فردیس نیز در این نشست حضور داشتند.
شهردار كلانشهر كرج در این جلسه گفت: شهرك سپاه 18 سال پیش از سوی شهرك ساز احداث شده و از یك ماه گذشته از شهرك ساز تحویل و در حوزه خدمات دهی شهرداری منطقه 3 كرج قرار گرفته است. 'سید علی آقازاده ' افزود: امیدواریم با توسعه این نشست ها و برنامه ریزی هایی كه انجام می شود بتوانیم در جهت ارایه خدمات بهتر به مردم بویژه به محلات قدمهای مثبت را برداریم. وی اظهارداشت: عمده مشكلات این شهرك عمران و خدمات شهری است كه در دو دهه گذشته كه تحویل شهرداری نبوده ، شهرك ساز به تعهدات خود عمل نكرده است اغلب مردم ساكن شهرك سپاه ایثارگر، رزمنده و خانواده معظم شهداء هستند و شهرداری كرج شهرك سپاه را تحویل گرفت. وی ادامه داد: ساكنین این شهرك از قشر ایثارگر و جانبار هستند و این برای ما افتخار بزرگی است اگر تعدادی از مسوولان شهری امروز جمع شدند، به دلیل ارزشی كه برای این عزیزان قایل هستیم و در دو سال گذشته شهرداری كرج و اعضای شورای اسلامی شهر تمام عزم خود را برای ساماندهی این شهرك بكار گرفته و اكنون زمینه خدمت گذاری بیشتر برای شهروندان شهرك سپاه فراهم شده است. شهردار كلانشهر كرج گفت: برای سال آینده حداقل 10 میلیارد ریال اعتبار برای بخش عمران و خدمات شهری شهرك سپاه فردیس در نظر گرفته شده است و امسال نیز حدود هشت میلیارد ریال تا پایان سال 90 برای احداث بوستان، آسفالت، جدول و فضای سبز مبلمان شهری برای شهرك سپاه اختصاص یافته كه هزینه خواهد شد. آقازاده اظهار داشت: امیدواریم ظرف سه سال بتوانیم خیلی از مسایل و مشكلات شهرك سپاه را برطرف كنیم. وی در بخش دیگری با اشاره به ششمین روز از دهه مبارك فجر بیان كرد: راه و روشی كه امام راحل و بزرگوار برای انقلاب اسلامی تبیین كردند و مردم ایران این راه را با صلابت ، استقامت و استواری 33 سال ادامه دادند و امروز این تنور انقلاب همچنان روشن ، داغ و منور است. آقازاده تاكید كرد: باید در راهپیمایی 22 بهمن حضور فعال داشته باشیم زیرا امسال حساس تر از سالهای دیگر است به دلیل مشكلات و فشارهایی كه استكبار جهانی به ما وارد كرده می تواند مشت محكمی بر دهان دشمنان باشد .
در این نشست امام جماعت و معتمدین شهرك سپاه فردیس از نگاه ویژه آقازاده شهردار كرج و اعضای شورای اسلامی شهر تقدیر كردند. همچنین در این نشست چند تن از شهروندان مشكلات خود را با آقازاده شهردار كرج در میان گذاشتند و ایشان دستور رفع مشكل آنها را صادر كرد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود