19 بهمن 1390
شماره خبر: 4827

8 میلیارد ریال جهت ارتقاء خدمات عمرانی و شهری به شهرک سپاه اختصاص یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

8 میلیارد ریال جهت ارتقاء خدمات عمرانی و شهری به شهرک سپاه اختصاص یافت

سپیدار آنلاین :شهردار کرج از اختصاص 8 میلیارد ریال اعتبار در راستای ارتقاء سرانه های عمرانی و خدماتی شهرک سپاه فردیس در سال جاری خبر داد.
شهردار کلانشهر کرج در این نشست که برگزار شد،گفت: شهرک سپاه 18 سال پیش از سوی شهرک ساز احداث شده و از یک ماه گذشته این شهرک از شهرک ساز تحویل و در حوزه خدمات دهی شهرداری منطقه 3 کرج قرار گرفت. سید علی آقازاده افزود: عمده مشکلات این شهرک در بخش عمران و خدمات شهری است که این امر به دلیل عدم واگذاری این شهرک به شهرداری طی دو دهه گذشته و انجام ندادن تعهدات شهرک ساز است. وی ادامه داد: ساکنین این شهرک از قشر ایثارگر، جانباز و خانواده معظم شهداء هستند که این امر بر لزوم رسیدگی به مشکلات این ساکنان می افزاید و شورای شهر و شهرداری کرج با این رویکرد بدنبال رفع مشکلات موجود هستند. شهردار کلانشهر کرج گفت: برای سال آینده حداقل 10 میلیارد ریال اعتبار برای بخش عمران و خدمات شهری شهرک سپاه فردیس در نظر گرفته شده است و امسال نیز حدود 8 میلیارد ریال تا پایان سال 90 برای احداث بوستان، آسفالت، جدول گذاری،ایجاد فضای سبز و مبلمان شهری به شهرک سپاه اختصاص یافته که هزینه خواهد شد. آقازاده اظهارداشت: امید می رود ظرف سه سال آینده بسیاری از مسایل و مشکلات شهرک سپاه برطرف شود. وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به ششمین روز از دهه مبارک فجر بیان کرد: امام راحل راه و شیوه ای را برای انقلاب اسلامی تبیین کردند که ملت ایران نیز با اشتیاق این راه را ادامه داد و پس از گذشت 33 سال همچنان پای آرمانهای آن ایستاده اند. آقازاده به راهپیمایی 22 بهمن نیز اشاره و تاکید کرد: با توجه به هجمه استکبار جهانی راهپیمایی امسال باید باشکوهتر از سالهای آینده برگزار شود. در این نشست وحیدی و صدر نژاد اعضای شورای اسلامی شهر، امام جمعه فردیس و مسئولان شهرداری منطقه 3 کرج حضور داشتند.
همچنین در ادامه امام جماعت و معتمدین شهرک سپاه فردیس از نگاه ویژه آقازاده شهردارکرج و اعضای شورای اسلامی شهر تقدیر و تشکر کرده و چند تن از شهروندان مشکلات خود را با شهردار کرج مطرح کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود