24 بهمن 1390
شماره خبر: 4914

خیابان پنجم غربی فردیس در اولویت فعالیت های عمرانی سال 91 قرار گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

خیابان پنجم غربی فردیس در اولویت فعالیت های عمرانی سال 91 قرار گرفت

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 3 شهرداری کرج گفت: فعالیت های عمرانی خیابان پنجم غربی فردیس در اولویت برنامه های عمرانی شهرداری منطقه برای سال آتی قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج شهروندان در صدای مردمی پایگاه کرج عنوان کردند: " ما ساکنان خيابان پنجم غربی قديم و ۲۳ غربی جديد بارها به شهرداری فرديس مراجعه و درخواست آسفالت خيابان را کرده ایم ولی متاسفانه هيچ اقدامی صورت نگرفته است اين در حالیست که خيابان های مجاور این خیابان آسفالت شده اند ولی به وضعیت آسفالت خيابان ما رسيدگی نمی شود. خواهشمندم شهردار محترم فرديس دستور ويژه ای برای رفع این مشکل مبذول فرمايند بلکه اینکار در زيباسازی شهر نيز کمک بسزايی داشته باشد. "
سعید صفری نیز در پاسخ به درخواست ساکنان خیابان پنجم غربی قدیم حد فاصل کانال غربی تا بوستان شهداء با مهم ارزیابی کردن اجرای اقدامات عمرانی در سطح منطقه اظهارداشت: این مهم بر اساس اولویت بندی در همه معابر و خیابان ها انجام می شود. وی با اشاره به بازدید میدانی صورت گرفته از این خیابان عنوان کرد: پیرو درج درخواست شهروندان در بخش صدای مردم پایگاه خبری مدیریت شهری این خیابان مورد بازدید میدانی قرار گرفت. وی با اذعان بر نبود آسفالت در خیابان پنجم غربی قدیم گفت: اجرای اقدامات زیرساختی و ایجاد آسفالت در این خیابان از مهمترین اولویت هایی است که در دستور کاری شهرداری منطقه 3 برای سال 91 قرار گرفته است. این مسئول، بازسازی و بهسازی پارک های محله ای، آسفالت معابر و خیابان ها را از برنامه های مهم شهرداری منطقه 3 در سال جاری ذکر و عنوان کرد: آسفالت خیابان ها و معابر با راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری شدت و رونق می گیرد. صفری با اشاره به آمار جمعیتی بالا در فردیس، اظهارداشت: ساماندهی و اجرای پروژه های مختلف عمرانی، زیرساختی و فرهنگی در این منطقه باید به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شود که پاسخگوی نیاز شهروندان ساکن در منطقه باشد. مدیر منطقه 3 شهرداری کرج با بیان اینکه، اساس و بنیان فعالیت دستگاه خدمات رسان شهرداری رفع مشکلات شهری و نیازهای به حق شهروندان است، اذعان داشت: شهرداری منطقه 3 با برنامه ریزی و تدابیر کارآمد به جد به دنبال فراهم آوردن زمینه های مساعد برای تحقق این مهم است. صفری اقدامات صورت گرفته در خصوص عمران و آبادانی منطقه را یادآور شد و با اشاره به افتتاح شش پروژه عمرانی در منطقه 3 طی سال جاری خاطرنشان کرد: صرف اعتبار 12 میلیارد ریالی برای عملیاتی کردن این پروژه ها حاکی از اهمیت اجرای پروژه های عمرانی در منطقه است. وی با اشاره به احداث بوستان مادر در زمینی به مساحت 11 هزار متر مربع با اعتبار یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال و تجهیز و بازسازی کامل بوستان گل مریم را یادآور شد و افزود: این بوستان هزار و 752 مترمربعی نیز با اعتبار 880 میلیون ریال بهسازی و بازسازی شده است. سعید صفری با یادآوری بررسی های کارشناسانه به منظور رفع مشکلات شهرک سپاه به اختصاص اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال در سال جاری و سال آینده برای تحقق این مهم اشاره کرد و گفت: ایجاد تحول در این شهرک با هدف ایجاد زمینه های رفاهی برای ساکنان شهرک انجام می شود. وی گفت: انجام این پروژه های عمرانی در واقع نشان از اهمیت رفاه زندگی شهروندی از دید مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود