1 اسفند 1390
شماره خبر: 5062

دکه های مطبوعاتی کرج به عرضه محصولات فرهنگی بپردازند/ لزوم همکاری دستگاه های متولی در ساماندهی دکه ها

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دکه های مطبوعاتی کرج به عرضه محصولات فرهنگی بپردازند/ لزوم همکاری دستگاه های متولی در ساماندهی دکه ها

سپیدار آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: دکه های مطبوعاتی کرج به رغم تاکیدهای فراوان از سوی مسئولان ذیربط به نحو اثر گذار نسبت به عرضه محصولات فرهنگی اقدام نمی کنند.
محمود دادگو در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با بیان این مطلب افزود: اساس و بنیان فعالیت دکه های مطبوعاتی، عرضه محصولات فرهنگی اعم از روزنامه، مجله و دیگر محصولات فرهنگی است که متاسفانه این مهم در برخی از دکه های مطبوعاتی انجام نمی شود. وی با بیان اینکه طراحی و توزیع یکسان دکه های مطبوعاتی در سطح شهر از جمله وظایف شهرداری است، اظهار داشت: این مهم باید در راس برنامه های مدیریت شهری قرار گیرد.
لزوم همکاری دستگاه های متولی در ساماندهی دکه ها
رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضرورت ساماندهی دکه های مطبوعاتی را یادآور شد و عنوان کرد: دکه های مطبوعاتی سابقه طولانی در اطلاع رسانی به شیوه های مختلف دارند که تداوم این خدمت نیاز به تحول و ساماندهی دارد. دادگو با تاکید بر همکاری دستگاه های متولی فرهنگ در کلانشهر کرج بیان کرد: ساماندهی دکه های مطبوعاتی باید با همکاری سایر دستگاه های فرهنگی از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شود. این مسئول دکه های مطبوعاتی را نماد فرهنگی شهر دانست و عنوان کرد: این درحالسیت که این دکه ها در حال حاضر وضعیت مناسبی به لحاظ عرضه محصولات فرهنگی ندارند. دادگو با بیان اینکه در عصر جدید توسعه شهری و ارتقاء فرهنگ مطالعه شهروندی و رشد روز افزون اطلاعات امری ضروری است، عنوان کرد: فعالیت های فرهنگی بستر ساز مناسبی جهت تسریع و اشاعه فرهنگ است. وی استقرار و ساماندهی کیوسک های سطح شهر را از راههای موثر و مهم در راستای بستر سازی رشد فرهنگی ذکر و بیان کرد: دکه های مطبوعاتی از طریق عرضه روزنامه ها نقش مهم و پر رنگی در انتقال خواسته ها و مشکلات مردم به مسئولان دارند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود